  • 1. Data: 2004-07-10 10:34:32
    Temat: Gdzie musze zglosic firme udostepniającą internet?
    Od: "JF" <j...@o...pl>

    Witam!

    Czy musze skladac jakies wnioski do URTiP jezeli bede udostepnial net na
    zasadzie normalnej umowy klientom indywidualnym?

    A moze są jeszcze jakies inne instytucje które muszę specjalnie powiadamiac.

    Jestem kompletnie zielony jezeli chodzi o papierkowe kwestie

    dzieki z góry

    /Jarek

  • 2. Data: 2004-07-10 13:38:27
    Od: "sg" <s...@p...onet.pl>

    Toteż nie porywaj się z motyką na słońce bo sobie tylko biedy napytasz!!

  • 3. Data: 2004-07-10 19:08:55
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

> [...]
    powiadamiac.

    > Jestem kompletnie zielony jezeli chodzi o papierkowe kwestie
    Długa droga przed tobą.
    Chcesz ciągnąć sieć? Kablem? No to musisz mieć zgodę na położenie
    studzienek.
    Albo zgodę właścicieli już istniejących.
    Chesz w bloku? No to zgoda spółdzielni mieszkaniowej
    Chcesz radiowo? No to zgoda ... dawnej PAR (nie pamiętam nazwy)
    Mnóstwo latania i załatwiania. Tak mniej więcej pół roku
    Poza tym jest to działalność zarobkowa i żeby była legalna to musisz
    prowadzić działalność gospodarczą.
    --
    PawełJ

  • 4. Data: 2004-07-10 22:22:40
    Od: "leomir" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JF" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zasadzie normalnej umowy klientom indywidualnym?
    >
    > A moze są jeszcze jakies inne instytucje które muszę specjalnie
    zgloszenie do URTiP i uzyskanie zaswiadczenie, zalozenie DG i odprowadzanie
    naleznych podatkow. To tak w skrocie
    Leomir