  • 1. Data: 2003-11-19 10:23:41
    Temat: Gdzie i w jakiej formie zlozyc skarge na adwokata ?
    Od: "nutelka" <n...@p...onet.pl>

    Sprawa wyglada tak: po smierci dziadkow (ok 13 lat temu) przeprowadzone
    zostaly sprawy spadku i zachowku (bez podzialu miedzy dwoch spadkobiercow).
    Teraz, syn jednego ze zmarlych spadkobiercow udal sie do adwokata, aby
    podzialu owego dokonac, i co sie okazuje? Kancelarie poprzedniego adwokata
    przejela mloda osoba, ktora na wniosek mojego ojca (drugiego ze
    spadkobiercow) rzekomo przeszukala akta i nie znalazla zadnego sladu na
    temat tamtych spraw, w efekcie wszystko zostalo przeprowadzone ponownie, co
    oczywiscie kosztowalo odpowiednio duzo.
    Kilka dni temu, tacie udalo sie odnalezc, w tejze kancelarii dokumenty
    potwierdzajace przeprowadzenie tamtych spraw, zrobil ich odpisy, i teraz
    pytanie: co moze z tym zrobic ? Nie stac nas na pokrywanie kosztow tamtych
    spraw, a poza tym adwokat klamal mowiac, ze dokumenty takie nie istnieja.
    Sad wydal orzeczenie drugi raz w tej samej sprawie.
    Bede wdzieczna za odpowiedzi.
    Pozdrawiam Iwona.

  • 2. Data: 2003-11-25 11:17:55
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik nutelka napisał:

> [...]
    > spraw, a poza tym adwokat klamal mowiac, ze dokumenty takie nie istnieja.

    możę nie kłamał tylko faktycznie nie wiedział o ich istnieniu.
    Tak czy siak, możesz złożyć skargę do Okręgowej Rady Adwokackiej
    właściwej dla siedziby adwokata, ewentualnie (dla wzmocnienia efektu)
    presyłając jej odpis NAczelnej RAdzie Adwokackiej w Warszawie.

    pozdrawiam