  • 21. Data: 2013-03-04 11:48:10
    Temat: Re: GUS - losowanie
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Budzik wrote:

    > ? Jakieś szczegóły?

    A to zależy jaki formularz.
    Ja tam kiedyś coś -oczywiście przypadkiem- pominąłem, to i cały blok odpadł
    a w jednym odpowiadałem ściśle na pytania
    (wiedząc, że intencja jest inna) i formularz się skracał drastycznie ;-)
    Ale www ma swoje złe strony - czasem nie przyjmuje danych w formacie
    intuicyjnym i trzeba się namęczyć - jak witek pisał.

  • 22. Data: 2013-03-04 12:29:34
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik krys napisał:

    > Z niewolnika nie masz pracownika. Jak Ci każą pod rygorem wypełniać ich
    > durne ankietki, to nie ma się co dziwić, że przedsiębiorcy wolą poświęcić
    > czas na to, co ważne, niż na wymysły urzędasów.

    Trudno sie nie zgodzic :)

  • 23. Data: 2013-03-04 20:38:59
    Od: Arek <a...@b...com>

    W dniu 2013-03-03 21:16, Big Jack pisze:
    > Przeciwko mnie. Nie za dużo masła żresz? Nawet prokuraturę miałeś do
    > tego zaangażować (tak jakby miała być na Twoich usuługach lol )

    Ale Ty to jesteś kto?

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 24. Data: 2013-03-05 07:28:20
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    Arek napisał:

    > Ale Ty to jesteś kto?

    Niezmiennie ten sam. Jakoś lata temu nie przeszkadzało Ci w potrząsaniu
    szabelką (skierowaniem pozwem), że z imienia i nazwiska nie jest Ci dane
    mnie znać.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 25. Data: 2013-03-05 07:54:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-03 18:12, Big Jack pisze:
    > Do Budzika: post Arka spuść w toalecie we własnym, dobrze pojętym
    > interesie.

    Czemu nie widzę jego postów i kto to Arek?

    --
    Liwiusz

  • 26. Data: 2013-03-05 09:11:50
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > Czemu nie widzę jego postów i kto to Arek?

    Bo autor je kasuje od razu po puszczeniu i na czytnikach nie widać, ale
    google pamiętają:

    https://groups.google.com/forum/?hl=pl&fromgroups=#!
    topic/pl.soc.prawo/gzqlMFCQlJ8

    --
    Krzysztof

  • 27. Data: 2013-03-05 11:06:44
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    Krzysztof Jodłowski napisał:

    > Bo autor je kasuje od razu po puszczeniu i na czytnikach nie widać,

    Albo ma go w KF :) I jeszcze dwa linki do poczytania
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Arnold_Buzdygan
    http://web.archive.org/web/20051023185357/http://www
    .raf256.com/arnold/#begining

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 28. Data: 2013-03-05 11:13:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-05 11:06, Big Jack pisze:

    > http://web.archive.org/web/20051023185357/http://www
    .raf256.com/arnold/#begining

    "prawdopodobnie wynajoł grupę"

    No, po czymś takim odechciewa mi się czytać tego burdla ;)

    --
    Liwiusz