  • 11. Data: 2013-03-03 21:16:09
    Temat: Re: GUS - losowanie
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    Arek napisał:

    > Jakiego pozwu anonimie?
    > Przeciw komu?

    Przeciwko mnie. Nie za dużo masła żresz? Nawet prokuraturę miałeś do
    tego zaangażować (tak jakby miała być na Twoich usuługach lol )

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 12. Data: 2013-03-03 22:36:17
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Big Jack napisał:

    > Trzeba być nieziemski farciarzem, żeby do 10% załapywać się od lat co
    > roku. Losowanie to ściema. "masz jelenia to go duś, jak się zesra to go
    > puść" - tak to działa w wykonaniu GUS.

    Chbya tak to dziala. JA tez jestem wylosowany n-ty raz z rzedu. Po
    prostu jak raz odpowiesz, to maja zaznaczone "ten odpowiada, trza mu slac"

    :/

  • 13. Data: 2013-03-03 23:33:58
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Budzik wrote:

    > Bo to ze wypisze pismem lekarskim to mają jak w banku...

    Serio będziesz wypełniał ręcznie?
    Przecież podesłali instrukcję do www.

    A w kwestii zasadniczej: każdy formularz da się tak wypełnić,
    żeby nie dać sobie kolejnej szansy. Klikaj inteligentnie.

  • 14. Data: 2013-03-03 23:59:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Big Jack a...@b...zz ...

    > To na razie chyba nie masz powodu do zmartwień ;) Tak na marginesie,
    > sprawozdawczość chcą od Ciebie w wersji papierowej, czy elektronicznej?

    przysłali zarówno wniosek papierowy jak i login.
    Ale napisali, ze dla podmiotów o zatrudnieniu poniżej 5 osób można
    papierowo.

  • 15. Data: 2013-03-04 02:28:29
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Mr. Misio wrote:

    > Chbya tak to dziala. JA tez jestem wylosowany n-ty raz z rzedu. Po
    > prostu jak raz odpowiesz, to maja zaznaczone "ten odpowiada, trza mu slac"

    a potem wychodzi "reprezentatywna próba".

  • 16. Data: 2013-03-04 02:29:49
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    cef wrote:

    > Serio będziesz wypełniał ręcznie?
    > Przecież podesłali instrukcję do www.
    >
    > A w kwestii zasadniczej: każdy formularz da się tak wypełnić,
    > żeby nie dać sobie kolejnej szansy. Klikaj inteligentnie.

    to zalezy co chcesz osiagnac.
    papier przyjmie wszystko, a na www musisz myslniki w nr telefonu
    odpowiednio wpisywac bo jak nie to dostaniesz g....

  • 17. Data: 2013-03-04 07:59:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Serio będziesz wypełniał ręcznie?

    Na razie nie będe wypełniał w ogóle - przeciez nic nie dostałem (patrz list
    zwykły) :)
    Ale chcąc być upierdliwym, wypełniłbym zdecydowanie ręcznie.

    > Przecież podesłali instrukcję do www.

    Ale nie podesłali cukierków. Więc nie widzę powodu ułatwiania im pracy...

    > A w kwestii zasadniczej: każdy formularz da się tak wypełnić,
    > żeby nie dać sobie kolejnej szansy. Klikaj inteligentnie.

    ? Jakieś szczegóły?

  • 18. Data: 2013-03-04 08:07:50
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    witek wrote:

    > a potem wychodzi "reprezentatywna próba".

    I dane z sufitu wpisane na "odwal się"...

    J.

    www.kontestacja.com

  • 19. Data: 2013-03-04 08:26:18
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2013-03-04 08:07, krys pisze:

    > I dane z sufitu wpisane na "odwal się"...

    I 'GUS kłamie".

    --
    spp

  • 20. Data: 2013-03-04 08:32:44
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    spp wrote:

    > I 'GUS kłamie".

    Z niewolnika nie masz pracownika. Jak Ci każą pod rygorem wypełniać ich
    durne ankietki, to nie ma się co dziwić, że przedsiębiorcy wolą poświęcić
    czas na to, co ważne, niż na wymysły urzędasów.

    J.

    www.kontestacja.com