  • 11. Data: 2007-01-07 19:51:31
    Temat: Re: GPS ?
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    Wojciech "Spook" Sura <spook.no@unwanted_mail.op.pl> dosć
    niespodziewanie napisał(a):

    > Tylko że to jest trochę nielogiczne. Bo gdybym zarejestrował teraz
    > tekst "PKO SA", który nie jest - AFAIK - zarejestrowany

    Źle wiesz, PKO jest zarejestrowane

    > (zarejestrowany jest zapewne: "Państwowa Kasa Oszczędności Spółka
    > Akcyjna"),

    sprawdź, a nie przypuszczaj, co jest

    > to mógłbym pozywać wszystkie telewizje, radia, gazety
    > itp., które tego skrótu użyją? To czemu nikt jeszcze nie zbił
    > milionów na wygranych procesach?

    Bo nie jest możliwe wygranie takich procesów, chocby dlatego, ze gdyby Ci to
    zarejestrowano, to niezależnie od wcześniejszej rejestracji PKO, tzn, nawet
    gdybuy jej nie było, ktiś inny ma prawa do uzywania takiego skróty,
    wynikajace z wielu lat używania. Byłaby to rejestracja do unieważnienia,
    jako naruszajaca prawa osoób trzecich, dobra osobiste osoby prawnej itd, itp
    ( jeszcze pare podstaw bym znalazł)

    > Ale to tylko moje spekulacje, nie wiem nic na ten temat.

    Niestety to widać :)

    Roman Rumpel GG 9429617 Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide