  • 1. Data: 2005-07-26 18:12:34
    Temat: Re: Sytuacja kuriozalna - UFG
    Od: "MaPia" <m...@b...ble.pl>

    > Piec dni po staniu sie jedynym wlascicielem (po podpisaniu aktu
    > notarialnego) ten ostatni udal sie do WK celem wyprostowania sprawy. W
    > dniu przejestrowania wykupiono OC dla tego pojazdu, juz na nowe numery.
    > Podczas wizyty w WK wyszedl na jaw brak OC i zostal powiadomiony
    > oczywiscie UFG. Ten ostatni przyslal pismo do wlasciciela o wartosci
    > kary 500 EURO.
    >
    > Co robic w tej sytuacji?
    > Czy nowy wlasciciel moze liczyc na znizke 50% kary, za brak OC ponizej
    > 14 dni?
> [...]

    za te 9 lat odpowiadaja te 3 osoby za brak OC, jednak jedna osoba przejela
    ten samochod z wszystkimi prawami (i obciazeniami) wiec de facto nalezy sie
    cieszyc ze tylko 500E

    wg mnie jest musztarda po obiedzie, najpierw nalezolo sprawdzic co i jak a
    potem dzialac (rejestrowac).
    To tylko takie moje dywagacje, zajrzyj na soc.prawo.pl moze tam ktos to
    sprawdzi

    MaPia