  • Data: 2003-12-08 12:21:40
    Temat: Fundusz Świadczeń Socjalnych
    Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    za pośrednictwem mojej mamy zwracam się z pytaniem.
    Jest ona nauczycielem w szkole publicznej i co roku do tej pory wszyscy
    pracownicy otrzymywali przed świętami bony.
    W tym roku dyrektor szkoły powiedziała m.in. mamie, że nie otrzyma bonów,
    ponieważ jej zarobki są zbyt wysokie.
    Przejrzałam ustawę o funduszu socjalnym, jak również kodeks pracy - nie ma w
    nich zapisu o maksymalnej wysokości zatrudnienia.
    Więc: na jakiej podstawie prawnej dyrektor oszacował wysokość zarobków
    kwalifikujących się do otrzymania bonów? i na jakiej podstawie prawnej,
    jeśli nie ma on racji, można mu ten brak racji udowodnić?
    Sprawa jest dość pilna.

    --
    KingAM

    "things are not always as they seem to be"
    * al pacino* recruit*