  • 11. Data: 2011-09-26 18:02:42
    Temat: Re: Fotoradar i dwóch wła?cicieli pojazdu
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-09-26 19:54, dK pisze:

    > A jak współwłascicielem jest Bank, to pewnie Prezesa :P

    W leasingu to standard - Bank bierze mandat na klatę i dopisuje do raty
    leasingowej. :)

    --
    spp

  • 12. Data: 2011-09-26 18:27:48
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "spp" napisał w wiadomości grup
    > W leasingu to standard - Bank bierze mandat na klatę i dopisuje do raty
    > leasingowej. :)

    Bzdury. Bank z którym mam kontakt to nie dość, że bank informuje kto wziął
    leasing to obarcza za wskazanie klienta wysokością 50 zł (mandat swoją drogą).

  • 13. Data: 2011-09-26 18:30:49
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-09-26 20:27, qwerty pisze:

    > Bzdury. Bank z którym mam kontakt to nie dość, że bank informuje kto
    > wziął leasing to obarcza za wskazanie klienta wysokością 50 zł (mandat
    > swoją drogą).

    :)
    Wiem. :)
    Zbyt skrótowo to ująłem.
    W każdym razie Bank wywiązuje się z nałożonego przez ustawodawcę
    obowiązku i informuje komu powierzył pojazd... ;)

    --
    spp

  • 14. Data: 2011-09-26 18:32:50
    Temat: Re: Fotoradar i dwóch właœcicieli pojazdu
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Gdyby władza poprosiła o wskazanie obu i obu by niewskazało, to w
    > zasadzie każdy powinien dostać mandat - aż dziw bierze, że fachowcy ze
    > straży gminnych jeszcze na to nie wpadli.

    A co w wypadku jak jeden wskaże drugiego i odwrotnie?

  • 15. Data: 2011-09-26 18:42:25
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 9/26/2011 12:54 PM, dK wrote:

    > A jak współwłascicielem jest Bank, to pewnie Prezesa :P
    > dK

    ktos w banku jest wyznaczony, bo tak ustawa nakazuje

    a bank wskazuje "wspołwłaściciela", czyli tego komu sie wmalował do DR.

  • 16. Data: 2011-09-26 18:44:19
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 9/26/2011 1:32 PM, nadir wrote:

    > A co w wypadku jak jeden wskaże drugiego i odwrotnie?

    albo policja jest w stanie wykazać, że któryś kłamie, albo sobie kłopotu
    nie robi i sprawe umarza z powodu niewykrycia sprawcy.

  • 17. Data: 2011-09-26 19:10:04
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    dK wrote:

    > A jak współwłascicielem jest Bank, to pewnie Prezesa :P

    A tak na serio to jest tak, że w dowodzie rejestracyjnym jest wpisany bank?
    Z czystej ciekawości pytam. W końcu właścicielem jest kredytobiorca.
    Bankowi zostaje jakieś tam zabezpieczenie przed sprzedażą
    (nie wiem jak realizowane) i cesja praw z polisy AC.

  • 18. Data: 2011-09-26 19:20:05
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    cef wrote:

> [...]
    > kredytobiorca. Bankowi zostaje jakieś tam zabezpieczenie przed
    > sprzedażą (nie wiem jak realizowane) i cesja praw z polisy AC.

    Już sobie poczytałem i widzę, że się w kredytowaniu co nieco pozmieniało.
    Kiedyś przewłaszczenie nie było tak popularne.

  • 19. Data: 2011-09-26 19:22:11
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-09-26 21:10, cef wrote:

    > A tak na serio to jest tak, że w dowodzie rejestracyjnym jest wpisany bank?
    > Z czystej ciekawości pytam. W końcu właścicielem jest kredytobiorca.

    Zdaje się, że tak. W książce pojazdu miałem OIDP adnotację o wykreśleniu
    banku jako współwaścicela po spłaceniu kredytu przez poprzednika.

    Shrek.

  • 20. Data: 2011-09-26 20:12:29
    Od: Paweł <p...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 26 Sep 2011 18:47:04 +0200, Tomasz Pyra
    <h...@s...spam.spam> napisał:

    >Każdy.

    Ale jeden właściciel nie powierza drugiemu pojazdu, obaj mają takie
    samo prawo z niego kozystać, także bez bezpośredniej wiedzy i zgody
    drugiego...

    Każdy z właścicieli może napisać, że nikomu pojazdu nie powierzał.

    Paweł