  • 21. Data: 2011-09-26 21:05:50
    Temat: Re: Fotoradar i dwóch wła?cicieli pojazdu
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Pawe" <p...@p...onet.pl>

    > Ale jeden właściciel nie powierza drugiemu pojazdu, obaj mają takie
    > samo prawo z niego kozystać, także bez bezpośredniej wiedzy i zgody
    > drugiego...
    >
    > Każdy z właścicieli może napisać, że nikomu pojazdu nie powierzał.

    A jedyny nie może ?

  • 22. Data: 2011-09-26 23:03:55
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 9/26/2011 3:12 PM, Paweł wrote:

> [...]
    > drugiego...
    >
    > Każdy z właścicieli może napisać, że nikomu pojazdu nie powierzał.

    skoro nie powierzał, a jednak ktoś inny nim kierował, to znaczy, ze
    jednak powierzał. No chyba, ze ukradli i sie znalazł.

  • 23. Data: 2011-09-26 23:05:23
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 9/26/2011 4:05 PM, John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "Pawe" <p...@p...onet.pl>

    > A jedyny nie może ?

    ma wieksze szanse, na udowodnienie mu, ze jednak skłamał.

  • 24. Data: 2011-09-27 07:07:14
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 27-09-2011 01:03, witek rzecze:

    > skoro nie powierzał, a jednak ktoś inny nim kierował, to znaczy, ze
    > jednak powierzał. No chyba, ze ukradli i sie znalazł.

    Jeśli kierował jeden z współwłaścicieli, to drugi powierzać
    go mu nie musiał- miał do niego dokładnie takie same prawa.

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 25. Data: 2011-09-27 09:25:00
    Temat: Re: Fotoradar i dwóch właœcicieli pojazdu
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-26 20:32:50 +0200, nadir <n...@h...org> said:

    > A co w wypadku jak jeden wskaże drugiego i odwrotnie?

    To samo, co zawsze. Organ musi ustalić stan faktyczny.

    --
    Bydlę

  • 26. Data: 2011-09-27 15:52:33
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Shrek wrote:

    > Zdaje się, że tak. W książce pojazdu miałem OIDP adnotację o
    > wykreśleniu banku jako współwaścicela po spłaceniu kredytu przez
    > poprzednika.

    A ja w kilku dowodach aut kredytowanych nie widziałem
    żadnych wpisów o współudziale banków.
    Dlatego mnie to trochę zaskoczyło, ale to było dawno
    - pewnie były zastawy i zabierali kartę pojazdu.

  • 27. Data: 2011-09-27 16:44:43
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-27 17:52:33 +0200, "cef" <c...@i...pl> said:

    > A ja w kilku dowodach aut kredytowanych nie widziałem
    > żadnych wpisów o współudziale banków.

    A ja tak.

    > Dlatego mnie to trochę zaskoczyło, ale to było dawno
    > - pewnie były zastawy i zabierali kartę pojazdu.

    Teraz wpisuje się do dowodu i karty pojazdu.

    --
    Bydlę