  • 11. Data: 2003-02-24 06:59:00
    Temat: Re: Formy wezwan do Sadu
    Od: "Marcin Surowiec" <s...@f...id.pl>

    news:b38d83$rk2$1@absinth.dialog.net.pl...

    > a swoja drogą to sie bardzo dziwie,który sąd sobie pozwala na informowanie
    > strony w sprawie telefonicznie i to jeszcze na komórke w praktyce nie
    jest
    > to raczej stosowane ...

    w sądzie rejonowym w wydziale karnym np. w sopocie mają inne praktyki Sandro
    :)

    pozdrowienia

  • 12. Data: 2003-02-26 15:02:58
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > w sądzie rejonowym w wydziale karnym np. w sopocie mają inne praktyki
    Sandro

    a w krakowie zawiadamiaja listem poleconym o dacie postepowania na tyle
    pozno - ze list do adresata dociera PO dacie rozprawy!

    ania

  • 13. Data: 2003-02-26 21:39:01
    Temat: Odp: Formy wezwan do Sadu
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Marcin Surowiec <s...@f...id.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:b3cg9g$dtk$...@a...news.tpi.pl...
    > w sądzie rejonowym w wydziale karnym np. w sopocie mają inne praktyki
    Sandro
    > :)

    Marcin hm chciałam wszystko wytłumaczyć ale narozrabiałam hm Twoja poczta
    jednak mi robi figla wraca ...coś sie tak zabezpieczył jak przed niepożądaną
    ciążą ...narozrabiałam ale to było niechcący co mam teraz zrobić ?

    pozdrawiam

    Sandra