  • 11. Data: 2005-03-10 07:17:05
    Temat: Re: Firmy windykacyjne ,czy komornik?
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    witek napisał(a):

    > Komornik.
    > Facet z firmy windykacyjnej ma takie same prawa jak ja.

    Oooo ...wierzyciel samozwaniec ;) A slyszales o ty, ze firmy
    windykacyjne kupują długi ?

    Jeśli człowiek ów jet przedstawicielem wierzyciela, to ma
    troszkę inne prawa od Ciebie ... uwierz.

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT - 1200

  • 12. Data: 2005-03-10 08:15:32
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Stasio Podróżnik napisał:

    > Oooo ...wierzyciel samozwaniec ;) A slyszales o ty, ze firmy
    > windykacyjne kupują długi ?
    >
    > Jeśli człowiek ów jet przedstawicielem wierzyciela, to ma troszkę inne
    > prawa od Ciebie ... uwierz.

    Czy nie jest tak ze dotychczasowy wierzyciel powinien zawidomic dluznika
    o cesji wierzytelnosci na inny podmiot? Jezeli tego nie zrobil to jakim
    prawem nachodza dluznika jakies Kruki i inne?

    A zglosic nekanie mozna. W koncu to nie firmie windykacyjne jest autorka
    watku dluzna wiec jakim prawem ja nachodza? Chyba, ze zostala o fakcie
    cesji wierzytelnosci powiadomiona (list zwykly, czy telefon nie wystarcza).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 13. Data: 2005-03-10 08:45:14
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska> naskrobał/a w

    > Czy nie jest tak ze dotychczasowy wierzyciel powinien zawidomic
    > dluznika o cesji wierzytelnosci na inny podmiot? Jezeli tego nie
    > zrobil to jakim prawem nachodza dluznika jakies Kruki i inne?

    Może mają pełnomocnictwa?

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Kill pixels not people.

  • 14. Data: 2005-03-10 13:48:16
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Stasio Podróżnik wrote:

    > Jeśli człowiek ów jet przedstawicielem wierzyciela, to ma troszkę inne
    > prawa od Ciebie ... uwierz.

    tak? a jakie?
    ma prawo nachodzenia mnie w domu? nie sądzę.

  • 15. Data: 2005-03-10 15:02:40
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 10 Mar 2005 08:17:05 +0100, Stasio Podróżnik napisał(a):

    > Oooo ...wierzyciel samozwaniec ;) A slyszales o ty, ze firmy
    > windykacyjne kupują długi ?

    Te największe z pewnością NIE kupują. W szczególności te reprezentujące
    operatorów telekomunikacyjnych i np. cyfrę +.

    Długi zostają tam gdzie były, a firemki te posuwają się tylko do straszenia
    wyimaginowanymi karami jak się nie zapłaci.
    Jak przychodzi już do pozwu sądowego, to ZAWSZE stroną jest operator, a nie
    pożal się boże windykatorzy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Internet Explorer służy do przeglądania zawartości internetu