  • 1. Data: 2005-03-17 07:53:17
    Temat: Firmy Prawników bez aplikacji
    Od: "Aguirre" <a...@w...pl>

    Witam,

    Czytałem ostatnio, chyba w Gazecie, o inicjatywie młodych prawników którzy po
    orzeczeniu TK otworzyli (w Łodzi) firmę świadczącą porady prawne, pisanie pism
    itd. Firma ich świadczu usługi doradztwa prawnego mimo że żaden z uczestników
    tegoż interesu nie ma żadnej aplikacji. Wiem ze powstało już parę filii
    tegoż "przedsięwzięcia prawniczego". Podano w tym artykule adres internetowy
    tejże firmy, niestety zapodziałem gdzieś ten numer GW, oraz informację że można
    rozpocząć z nimi współpracę w oparciu o ich "know-how".
    Proszę o pomoc w odmnalezieniu tej "Firmy" lub informacji o niej.
    Sam jestem prawnikiem w podobnej sytuacji. Mimo posiadanego stażu i
    doświadczenia w paru dziedzinach prawa nie jestem w stanie znaleść u siebie
    pracy.
    Wszyscy koledzy wiedzą jaki nepotyzm, kumoterstwo i znajomkarstwo panują w
    naszej branży.
    Skoro nikt mie nie chce to założę sobie firemkę znajdę z pewnością paru
    współpracowników z innych dziedzin prawa i wskoczę na ten ryneczek coby
    ściągnąć trochę kasy od tych "zapyziałych" kancelarii i prawników.
    Chetnych do współpracy też znajdę sporo gdyż wydział prawa na tutejszym,
    toruńskim uniwerku wypuszcza wielu i to całkiem niezłych absolwentów (bez
    koligacji) a z otwartymi głowami.

    Z góry dziękuję za informację.

    Pozdrawiam
    W.

  • 2. Data: 2005-03-17 08:10:45
    Temat: Re: Firmy Prawników bez aplikacji
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia 17 Mar 2005 08:53:17 +0100, Aguirre naskrobał(a):

> [...]
    > toruńskim uniwerku wypuszcza wielu i to całkiem niezłych absolwentów (bez

    powodzenia - zacznij od śląska bo u nas mam wrażenie robią łaskę że biorą
    kasę - a firm od groma.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2005-03-17 13:11:37
    Od: "W." <a...@w...pl>

    No tak dzięki za moralne wsparcie ;) Nie mniej poszukuję kontakti do tych
    zbuntowanych tak asmo jak i ja :)

    Pozdrawiam i czekam niecierpliwie
    W.

  • 4. Data: 2005-03-18 21:52:24
    Od: "Pawcio" <1...@w...spamowcow>

    a skąd jesteś?gdzie ( w jakim miejscu?) chciałbyś rozpocząć działalność?