  • 1. Data: 2004-12-09 23:37:20
    Temat: Felerna kanapa
    Od: krzjan11 <k...@w...pl>

    Witam!
    Mam następujący problem i nie wiem co zrobić. Kupiłem kanapę, w domu po
    wniesieniu okazało się ze znacznie rózni sie ona od tej wystawionej w
    sklepie. Nie jest to kwestia koloru ale wykonania, bardzo niedbale
    zszyta i niedolkanie zrobiona, niesymetryczna(!). Nie jestem jakos
    bardzo wymagajacy ale czego stakiego naprawde nie moge zaakceptowac,
    szczegolnie ze nie byla to zadna promocja i sama kanapa nie byla tania.
    Jutro ide do sklepu żądac wymiany ewentualnie zwrotu pieniedzy. Wpadlo
    mi do glowy czy nie powinienem sfotografowac kanapy wystawionej w
    salonie? Tak na wszelki wypadek gdybym otrzymal odpowiedz negatywna i
    musial swoich dochodzic w sadzie. Zdjecia doskonale pokazalyby
    niedbalstwo i ewidentna roznice w wykonaniu tylko czy jam mam prawo
    robic zdjecia w sklepie i czy to w ogole mam sens. Proszę o rade.
    Z góry dziękuje i pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-12-10 07:30:41
    Temat: Re: Felerna kanapa
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <cpanqu$bso$1@nemesis.news.tpi.pl>, krzjan11 wrote:
> [...]
    > mi do glowy czy nie powinienem sfotografowac kanapy wystawionej w
    > salonie? Tak na wszelki wypadek gdybym otrzymal odpowiedz negatywna i

    Jeśli ma wady które są wadami w ogólnym rozumieniu tego słowa (niechlujne
    wykonanie np.) to wystarczyć powinna kanapa, ale zdjęcia tez nie
    zaswzkodzą.

    > musial swoich dochodzic w sadzie. Zdjecia doskonale pokazalyby
    > niedbalstwo i ewidentna roznice w wykonaniu tylko czy jam mam prawo
    > robic zdjecia w sklepie i czy to w ogole mam sens. Proszę o rade.

    No to wal śmiało. A jak chcesz wiedziec jak skutecznie reklamować, to
    poczytaj archiwum tej grupy, grupy pl.misc.konsumenci lub strony
    www.federacja-konsumentow.org.pl. To co cię interesuje to sie nazywa
    "niezgodność z umową". Pamiętaj, że sprzedawca ma obowiązek pokryć koszty
    transportu (co może być przy kanapie istotne).

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2004-12-11 10:25:32
    Od: krzjan11 <k...@w...pl>

    Marcin Debowski napisał(a):
> [...]
    > "niezgodność z umową". Pamiętaj, że sprzedawca ma obowiązek pokryć koszty
    > transportu (co może być przy kanapie istotne).

    Bardzo dziekuje za dopowiedz. Okazało sie, ze kanapa jast wykonana z
    innego materialu niz ta na wystawie (ten sam kolor lecz zupełnie inny
    gatunek tkaniny).