eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoFelerna kanapa › Re: Felerna kanapa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu
    .pl!ziutka.router!nobody
    From: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Felerna kanapa
    Date: Fri, 10 Dec 2004 15:30:41 +0800
    Organization: Osobista Chalupa
    Lines: 27
    Message-ID: <1...@z...router>
    References: <cpanqu$bso$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: cm4.omega229.maxonline.com.sg
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: galaxy.uci.agh.edu.pl 1102664899 20141 218.186.229.4 (10 Dec 2004 07:48:19
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@u...agh.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 10 Dec 2004 07:48:19 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.7.4 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:262291
    [ ukryj nagłówki ]

    In article <cpanqu$bso$1@nemesis.news.tpi.pl>, krzjan11 wrote:
    > Mam następujący problem i nie wiem co zrobić. Kupiłem kanapę, w domu po
    > wniesieniu okazało się ze znacznie rózni sie ona od tej wystawionej w
    > sklepie. Nie jest to kwestia koloru ale wykonania, bardzo niedbale
    > zszyta i niedolkanie zrobiona, niesymetryczna(!). Nie jestem jakos
    > bardzo wymagajacy ale czego stakiego naprawde nie moge zaakceptowac,
    > szczegolnie ze nie byla to zadna promocja i sama kanapa nie byla tania.
    > Jutro ide do sklepu żądac wymiany ewentualnie zwrotu pieniedzy. Wpadlo
    > mi do glowy czy nie powinienem sfotografowac kanapy wystawionej w
    > salonie? Tak na wszelki wypadek gdybym otrzymal odpowiedz negatywna i

    Jeśli ma wady które są wadami w ogólnym rozumieniu tego słowa (niechlujne
    wykonanie np.) to wystarczyć powinna kanapa, ale zdjęcia tez nie
    zaswzkodzą.

    > musial swoich dochodzic w sadzie. Zdjecia doskonale pokazalyby
    > niedbalstwo i ewidentna roznice w wykonaniu tylko czy jam mam prawo
    > robic zdjecia w sklepie i czy to w ogole mam sens. Proszę o rade.

    No to wal śmiało. A jak chcesz wiedziec jak skutecznie reklamować, to
    poczytaj archiwum tej grupy, grupy pl.misc.konsumenci lub strony
    www.federacja-konsumentow.org.pl. To co cię interesuje to sie nazywa
    "niezgodność z umową". Pamiętaj, że sprzedawca ma obowiązek pokryć koszty
    transportu (co może być przy kanapie istotne).

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1