  • 11. Data: 2012-09-05 11:04:29
    Temat: Re: Fałszywe zeznania
    Od: HARY <h...@e...invalid>

    On Wed, 5 Sep 2012 00:24:50 +0200, Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "HARY" <h...@e...invalid> napisał w wiadomości
    > Nic. Twierdzenie nie wnoszące nic do sprawy.

    Problem w tym, że nie wiem, które sąd uzna za istotne, a które nie.

    Odpowiedź na pozew jest ewidentnym przygotowaniem gruntu pod późniejszy
    pozew przeciwko mnie o kary umowne i pewnie inne jeszcze roszczenia. Na
    podstawie wszystkich tych twierdzeń, do których się nie odniosę.

    Facet nie płacił praktycznie nikomu (nakładał kary umowne na bieżąco).
    Więc ludzie odchodzili, a wtedy nakładał kolejne kary umowne. Mała
    statystyka: 95% pracowników dostało kary po rozwiązaniu umowy, a na
    pewno nie o wszystkich wiem. Dawniejsze dokonania tego pana:

    http://wroclaw.naszemiasto.pl/archiwum/545052,sprzec
    iw-prokuratora,id,t.html

    Nie wiem, jak się tamta sprawa skończyła, ale sparzył się na firmach,
    to wziął się za maluczkich.

    Mój pełnomocnik chyba nie chce się przemęczać, ale ja patrzę nieco
    dalej w przód i nie wygląda to różowo.

    HARY

    --
    Lekarz pyta pacjenta:
    - Miał pan kiedyś anginę?

  • 12. Data: 2012-09-05 19:34:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Problem w tym, że nie wiem, które sąd uzna za istotne, a które nie.

    To zacytowane nic do sprawy nie wnosi.

> [...]
    > statystyka: 95% pracowników dostało kary po rozwiązaniu umowy, a na
    > pewno nie o wszystkich wiem. Dawniejsze dokonania tego pana:

    No to zebrać sie i złożyc zawiadomienie o przestępostwie z art. 218 kk.

    > http://wroclaw.naszemiasto.pl/archiwum/545052,sprzec
    iw-prokuratora,id,t.html

    > Nie wiem, jak się tamta sprawa skończyła, ale sparzył się na firmach,
    > to wziął się za maluczkich.

    Tu jeszcze bardziej może się poparzyc

    > Mój pełnomocnik chyba nie chce się przemęczać, ale ja patrzę nieco
    > dalej w przód i nie wygląda to różowo.

    Zmienić pełnomocnika.