  • 11. Data: 2005-04-07 20:54:39
    Temat: Re: Fałszerstwo
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Alicja napisał(a):
    > Dwa razy areszt z powodu kopii razem 12 miesiecy. Cel aresztu wymuszenie do
    > przyznania sie do nie popełnionego czynu dlatego brak wyroku. A
    > przdawnienienie mnie nie interesuje bo najwyżej drugi raz sie przedawni.

    co ma się drugi raz przedawnić?

    > Pytanie brzmi czy kopia jest wystarczajacym dowodem do wydania wyroku.

    to oceni sąd
    MZ sama kopia nie, ale wątpię żeby to był jedyny dowód

    KG

  • 12. Data: 2005-04-08 12:44:38
    Od: "Alicja" <a...@w...pl>

    > co ma się drugi raz przedawnić?

    Wg dawnego kodeksu karnego przedawniło się fałszerstwo ( Art 265) w styczniu
    2002r gdyby nie przepisy wprowadzajace nowy kk z 1998r.

    > to oceni sąd
    > MZ sama kopia nie, ale wątpię żeby to był jedyny dowód

    Drugim dowodem jest pomówienie współoskarżonego, który do tej pory nie
    potwierdził tego przed sądem.