  • 1. Data: 2005-04-07 09:55:02
    Temat: Fałszerstwo
    Od: "Alicja" <a...@w...pl>

    Witam,
    Czy kserokopia jest wystarczającym dokumentem zeby dostać wyrok po 13
    latach od żekomo popełnionego przestępstawa z Art 270 (podrobienie podpisu
    pod umową) poza granicami Polski?.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-04-07 11:56:16
    Temat: Re: Fałszerstwo
    Od: "Grzes" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Alicja" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Czy kserokopia jest wystarczającym dokumentem zeby dostać wyrok po 13
    > latach od żekomo popełnionego przestępstawa z Art 270 (podrobienie podpisu
    > pod umową) poza granicami Polski?.

    Wg mnie nie powinna
    Bo wystarczy stworzyc dokument
    nakleic wyciety czyjs podpis z innego dokumentu
    i calosc skserowac
    Dokument gotowy
    Chcialbys byc sadzony na podstawie takiego dokumentu?
    Grzes

  • 3. Data: 2005-04-07 13:56:52
    Od: "Alicja" <a...@w...pl>

> [...]
    > i calosc skserowac
    > Dokument gotowy
    > Chcialbys byc sadzony na podstawie takiego dokumentu?

    A czy opinia grafologa jest wiarygodna nie mając orginału zekomo podrobionej
    umowy tylko kopie. Jestem ciekaw jak mozna nacisk pisma na kopii sprawdzić.

    Chcialbys byc sadzony na podstawie takiego dokumentu?
    Od 13 lat jestem sądzony na podstawie takiego dokumentu bez wyroku do dnia
    dzisiejszego.

  • 4. Data: 2005-04-07 15:16:18
    Od: "news.tpi.pl" <r...@S...pl>

> [...]
    >

    > Chcialbys byc sadzony na podstawie takiego dokumentu?
    > Od 13 lat jestem sądzony na podstawie takiego dokumentu bez wyroku do dnia

    to sie chyba komus cos w glowie pomieszalo - przynies na nastepna rozprawe
    taki sam dokument z podpisem sedziego na rachunku z domu publicznego...
    podpis masz w aktach, zeskanuj naloz na wzor rachunku za blondynke 90-60-90
    wydrukuj, dla nieczytelnosci ksero ... to opinia informatyka nie prawnika -
    graficy maja pewnie jeszcze wieksza wiedze
    pozdr

  • 5. Data: 2005-04-07 17:00:14
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    > Od 13 lat jestem sądzony na podstawie takiego dokumentu bez wyroku do
    dnia
    > dzisiejszego.

    Za 2 lata sie przedawni.

  • 6. Data: 2005-04-07 20:13:56
    Od: "Alicja" <a...@w...pl>

    > Za 2 lata sie przedawni.

    Kopia?

  • 7. Data: 2005-04-07 20:18:07
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Kopia?

    sprawa :)

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 8. Data: 2005-04-07 20:26:08
    Od: "Alicja" <a...@w...pl>

    > sprawa :)
    >
    > Nie mozliwe, gdyż byłem dwa razy aresztowany i tym samym wyrok zapadł w
    niezawisłym polskim sądzie na podstawie kopii.

  • 9. Data: 2005-04-07 20:35:00
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Alicja napisał(a):

    > niezawisłym polskim sądzie na podstawie kopii.

    co ma aresztowanie do wyroku?
    i ewentualnego przedawnienia

    KG

  • 10. Data: 2005-04-07 20:46:16
    Od: "Alicja" <a...@w...pl>

    > co ma aresztowanie do wyroku?
    > i ewentualnego przedawnienia

    Dwa razy areszt z powodu kopii razem 12 miesiecy. Cel aresztu wymuszenie do
    przyznania sie do nie popełnionego czynu dlatego brak wyroku. A
    przdawnienienie mnie nie interesuje bo najwyżej drugi raz sie przedawni.
    Pytanie brzmi czy kopia jest wystarczajacym dowodem do wydania wyroku.