  • 1. Data: 2002-02-19 08:47:45
    Temat: Faktura za uslugi
    Od: "BigBeet" <b...@p...com>

    Witam wszystkich Grupowiczow :))
    Przychodze do Waz z problemem, otoz jakis czas temu, a dokladniej na pocztku
    pazdziernika podpisalm z "naszym kochanym dominujacym" umowe o swiadczenie
    uslugi SDI, lecz tepsa nie przesylala mi rachunkow za swiadczenie tej
    uslugi, tylko za raty insalacyjne. Wiedzialem, ze kiedys przysla, ale
    dopadly mnie male klopoty finansowe, wiec pieniazkow nie odkladalem. Teraz
    sprawa sie skomplikowala, wczoraj przyslano mi fakture w ktorej jest
    policzony piecikrotny abonament za ow usluge (z wyraznym podaniem miesiecy),
    nie musze chyba podkreslac ze nie stac mnie na jego zaplacenie. Moje pytana
    brzmi:
    1. Co moge zrobic, zeby nie placic, bo dlaczego ja mam ponosic konsekwencje
    niedbalowsci jakiegos pracownika w tp.
    2. Slyszalem o przepisie mowiacym o tym, ze fakture za usluge mozna wystawic
    najdalej po trzech miesiacach od wykonania uslugi, ale nie jest to
    informacja pewna, wiec prosze o pomoc.

    Z gory bardzo dziekuje
    Rafal

  • 2. Data: 2002-02-19 14:25:36
    Temat: Re: Faktura za uslugi
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

    Użytkownik "BigBeet" napisał w wiadomości:
    > Witam wszystkich Grupowiczow :))
    [...]
    > 1. Co moge zrobic, zeby nie placic, bo dlaczego ja mam ponosic
> [...]
    Po prostu nie dorosłeś do tego żeby ponosić jakąkolwiek odpowiedzialność,
    obarczasz niedbałością pracownika TPSA za to że nie potrafisz dysponować
    pieniędzmi tak żeby starczyło na rachunki?. O jakich konsekwencjach piszesz?
    Po prostu korzystałeś z usług a teraz kombinujesz jak koń pod górke żeby się
    od tego wymigać.

    Serwiz