  • 1. Data: 2002-02-19 09:05:08
    Temat: Prosze o porade
    Od: "Marek" <m...@p...onet.pl>

    Witam po raz pierwszy na grupie. Mam pytanie. W 04. 1999 uleglem wypadkowi
    komunikacyjnemu. Facet, ktory wyjechal z drogi podporzadkowanej najpierw sie
    przyznal, a potem zmienil zeznania. W zeszlym tygodniu dostal wyrok (po
    prawie trzech latach) 8 mies w zawieszeniu na 3 lat i 2 tys zl nawiazki dla
    mnie. Odwolal sie od tego wyroku- i teraz moje pytanie: Co robic z tym
    dalej, jakie sa procedury i najwazniejsze po jakim czasie cos takiego sie
    przedawania.
    Pozdrawiam.
    Marek Nowaczyk

  • 2. Data: 2002-02-19 20:27:37
    Temat: Re: Prosze o porade
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Tue, 19 Feb 2002, Marek wrote:

    > mnie. Odwolal sie od tego wyroku- i teraz moje pytanie: Co robic z tym

    Ano nic - czekać na wyrok sądu drugiej instancji, nie musisz w zasadzie
    nic robić :), chyba żeby zaszła konieczność uzupełnienia z twojej strony
    materiału dowodowego w związku z odkryciem nowych faktów.

    > dalej, jakie sa procedury i najwazniejsze po jakim czasie cos takiego sie
    > przedawania.

    5 lat - art. 101 ust. 1 pkt 5 KK. Jednak w przypadku wszczęcia
    postępowania karnego okres przedawnienia biegnie od jego zakończenia.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    "We've got to have rules and obey them. After all, we're not savages.

  • 3. Data: 2002-02-20 09:45:34
    Od: "Marek" <m...@p...onet.pl>

    > 5 lat - art. 101 ust. 1 pkt 5 KK. Jednak w przypadku wszczęcia
    > postępowania karnego okres przedawnienia biegnie od jego zakończenia.
    >
    > --
    Dzieki, ale nie wiem czy dobrz zrozumialem - mozesz uscislic? Od
    zakonczenia sprawy w pierwszej instancji, czy w nastepnych ?
    Pozdrawiam
    Marek Nowaczyk

  • 4. Data: 2002-02-20 17:22:22
    Od: "Piotr Skaba" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik Marek <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a507tn$prk$...@n...onet.pl...

    > sie

    > Dzieki, ale nie wiem czy dobrz zrozumialem - mozesz uscislic? Od
    > zakonczenia sprawy w pierwszej instancji, czy w nastepnych ?

    od uprawomocnienia sie wyroku, czyli w tym przypadku po wyroku w
    apelacji.

    --
    Piotr Skaba
    s...@p...onet.pl

  • 5. Data: 2002-02-20 21:30:05
    Od: "Marek" <m...@p...onet.pl>

    > od uprawomocnienia sie wyroku, czyli w tym przypadku po wyroku w
> [...]
    Marek Nowaczyk