  • 1. Data: 2002-02-18 23:12:22
    Temat: wymeldowanie z urzędu
    Od: "bob" <a...@p...onet.pl>

    Czy ktos moze mi odpowiedziec na pytanie.
    Jesli osoba wyprowadzila sie i zamieszkuje pod innym adresem od 2 lat, ale
    nadal jest zameldowana na stale pod starym adresem, ma orzeczony rozwód to
    czy mozna ja wymeldowac z urzedu na podstawie decyzji administracyjnej???

  • 2. Data: 2002-02-19 09:05:56
    Temat: Re: wymeldowanie z urzędu
    Od: "KRZEM" <m...@s...pl000>

> [...]
    > czy mozna ja wymeldowac z urzedu na podstawie decyzji administracyjnej???

    Można, może nie z urzędu, bo to dość rzadkie ale n wniosek
    zainteresowanego - wystarczy wniosek do urzędu gminy.

    Marcin.

  • 3. Data: 2002-02-21 17:02:35
    Od: A...@k...net.pl (Artur Golański)

    "bob" <a...@p...onet.pl> napisał:

    >ma orzeczony rozwód
    Tu nie rozwód ważny, ale czy ma prawo do przebywania w lokalu.

    >czy mozna ja wymeldowac z urzedu na podstawie decyzji administracyjnej???
    Organ gminy wydaje na wniosek strony lub z urzędu decyzję w sprawie
    wymeldowania osoby, która utraciła uprawnienia do przebywania w danym
    lokalu i bez wymeldowania się opusciła dotychczasowe miejsce pobytu
    stałego, albo osoby, która bez wymeldowania się opusciła dotychczasowe
    miejsce pobytu stałego i nie przebywa w nim co najmniej przez okres 6
    miesięcy, a nowego miejsca jej pobytu nie można ustalić.

    Artur Golański