  • 1. Data: 2005-04-07 10:15:39
    Temat: Export pijaka na leczenie
    Od: Andrzej Skiba <s...@w...pl>

    Jak oddelegować alkoholika na leczenie w Żurawicy ?
    Gdzie się udać ? Z jakim pismem ?(chętnie wzór poproszę )
    Andrzej Skiba

  • 2. Data: 2005-04-07 11:47:43
    Temat: Re: Export pijaka na leczenie
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Andrzej Skiba" <s...@w...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:d331gs$34d$1@nemesis.news.tpi.pl

    > Jak oddelegować alkoholika na leczenie w Żurawicy ?
    > Gdzie się udać ? Z jakim pismem ?(chętnie wzór poproszę )

    Musisz go najpierw grzecznie poprosić
    aby się na to *dobrowolnie* zgodził.
    Chyba, że masz wyrok sądowy?.

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "W życiu są tylko trzy wierne rzeczy, wrzody, pies i stara kobieta."

  • 3. Data: 2005-04-07 14:04:08
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Andrzej Skiba napisał(a):
    > Jak oddelegować alkoholika na leczenie w Żurawicy ?

    Tak chyba będzie najłatwiej:

    Około 22:30 podać dawkę alkoholu w ilości 0,7 litra ... odczekać
    parę godzin. Zapakować, przypiąć kartkę "WYRZUĆ MNIE W ŻURAWICY"
    i wyeksportować tu => http://tinyurl.com/6gy8g

    Stasio Podróżnik
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT - 1200
    Wejdź i *nakarm głodne dziecko* !=> www.pajacyk.pl/