  • 41. Data: 2012-05-07 15:41:24
    Temat: Re: Estetyka otoczenia
    Od: Jacek <n...@g...com>

    W dniu 2012-05-07 08:15, Marek Dyjor pisze:

    > i wskaż gdzie tam pisze że sąsiedzi musza wyrazić zgodę?
    >
    > lepiej sprawdź kiedy w ogóle sąsiedzi mogą sie stać stroną w sprawach
    > budowlanych.
    Nie czepiaj się. Sąsiedzi w przypadku zgłoszenia nie muszą wyrażać zgody
    (mój błąd - przyznaję). ALE też jest w przepisie powiedziane, że budynek
    taki nie może stać bliżej, jak 3 metry od granicy ( a 4 , jak ma okna) Z
    tego, co napisał wątkotwórca jasno wynika, że postawił przy samym płocie.
    Jacek

  • 42. Data: 2012-05-07 16:30:55
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jacek wrote:

> [...]
    > że budynek taki nie może stać bliżej, jak 3 metry od granicy ( a 4 ,
    > jak ma okna) Z tego, co napisał wątkotwórca jasno wynika, że postawił

    "I niestety sąsiad pierdolnął centralnie za płotem babci blaszany garaż,"

    nie wynika jasno... :) mógł postawić centralnie 3 metry od granicy :)

  • 43. Data: 2012-05-07 21:10:05
    Od: Jacek <n...@g...com>

    W dniu 2012-05-07 16:30, Marek Dyjor pisze:
    > "I niestety sąsiad pierdolnął centralnie za płotem babci blaszany garaż,"
    > nie wynika jasno... :) mógł postawić centralnie 3 metry od granicy :)

    No nie wynika, ale jest duża szansa, że postawił bliżej np. 2,80 m i
    można go teraz urzędowo poszczypać.
    Jacek