  • 1. Data: 2005-11-13 09:09:45
    Temat: Elektroniczne wersje ustaw
    Od: "Waldek" <j...@i...pl>

    Witam
    Mam wielką prośbę do Grupowiczów. Chodzi mianowicie o dostęp do
    elektronicznej wersji takich dokumentów:
    Dekret z dnia 2 lutego 1955 r. o ewidencji gruntów i budynków.

    Dz.U. 1955 nr 6 poz. 32

    oraz

    Ustawa z dnia 6 lipca 1972 r. o terenach budownictwa jednorodzinnego i
    zagrodowego oraz o podziale nieruchomości w miastach i osiedlach.

    Dz.U. 1972 nr 27 poz. 192

    Nie łatwo dotrzeć do tych publikacji w małej mieścinie, przy nieprzychylnych
    urzędnikach, którzy owszem, posiadają takowe, ale twierdzą, że jest to ich
    prywatna własność i w przypadku pewnych z nimi polemik nie udostępnią mi ich
    przecież.

    Google i Sejm nie przyniósł żadnych rezultatów

    Jeśli ktoś mógłby mi pomóc, to (aby nie zaśmiecać grupy) prosiłbym o
    informację via E-mail - j...@i...pl

    Pozdrawiam - Waldek

  • 2. Data: 2005-11-13 09:27:43
    Temat: Re: Elektroniczne wersje ustaw
    Od: maho <m...@p...net>

    Waldek wrote:
> [...]
    > przecież.
    >
    > Google i Sejm nie przyniósł żadnych rezultatów

    http://isip.sejm.gov.pl. Wyszukiwanie, wpisujesz DU, rok, numer i
    pozycję i masz :)

    pozdrav

    maHo

  • 3. Data: 2005-11-13 09:29:30
    Od: maho <m...@p...net>

    maho wrote:
    [ciach]>

    > http://isip.sejm.gov.pl. Wyszukiwanie, wpisujesz DU, rok, numer i
    > pozycję i masz :)

    poprawka, jednak nie masz :(. Nie ma tekstu dekretu jednak w isip.

    pozdrav

    maHo

  • 4. Data: 2005-11-13 10:46:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Waldek" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    Znalazłem pod adresem:
    http://www.promulgatory.pl/?pro=DURP195500600003200&
    k=
    ale dostęp jest płatny.

  • 5. Data: 2005-11-13 11:48:26
    Od: Andrzej <s...@p...onet.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Znalazłem pod adresem:
    > http://www.promulgatory.pl/?pro=DURP195500600003200&
    k=
    > ale dostęp jest płatny.

    Z można gdzieś znaleźć coś takiego z dostępem płatnym sms'em??

  • 6. Data: 2005-11-13 12:46:47
    Od: "Waldek" <j...@i...pl>

    Dziękuję wszystkim za zainteresowanie.
    Jeden z kolegów przystłał mi już tekst tych aktów, dziękuję mu za to i
    pozdrawiam.
    Szczerze zobowiązany wszystkim Grupowiczom - Waldek K.