  • 11. Data: 2010-12-29 17:18:02
    Temat: Re: EkoFaktura z tepsy
    Od: "PioPio" <e...@g...pl>

    > Co prawda formularz z rezygnacjÄ&#65533; z ekofaktury jest, ale czy ktos wie czy
    > tepsa przypadkiem nie wymyslila, ze papierowa fakutra bedzie platna np.
    > 150 zl. za sztuke i czy dalej ustawa zmusza ich do wyslania tego za
    > darmo w formie papierowej. Jakies zmiany wchodza od 1 stycznia, ale nie
    > mam czasu ich czytac.

    Ja podobne pisemko dostałem od Ery i po prostu ścięło mnie. Pismo na całą
    stronę jak to oni dbają o drzewa i jak im zależy, żeby jak najmniej papieru
    zużywać i takie tam i dostałem to w 8 (słownie ośmiu) egzemplarzach. Pewnie
    się jakaś maszyna zacięła i poszło ale tak dosyć komicznie ta ich troska o
    drzewa wypadła.

  • 12. Data: 2010-12-29 18:32:02
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 29 Dec 2010 16:43:32 +0100, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

    > To, co piszesz, to sam koszt wysyłki, produkcja faktury papierowej to co
    > najmniej drugie tyle.

    Są firmy które za tyle wydrukują i roześlą.

    Pozdrawiam,
    Henry