  • 1. Data: 2002-09-12 14:53:33
    Temat: Egzekucja długu
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Witam

    Mam problem.;-)
    Wygrałem rozprawę w sądzie pracy, mam wyrok z klauzurom wykonywalności, i
    komornika, który przez cztery miesiące odzyskał tylko 300 zł z 6.5 tys zł.
    Czy jako osoba prywatna, nie firma, mogę sprzedać ten dług komuś innemu niż
    "ruska mafia"?
    Jak to jest z prywatnymi firmami windykacyjnymi? Są skuteczne? Może warto
    zwrócić się do takiej firmy? Są jakieś pewne?

    Piotr Sobolewski GG:1976488
    a...@n...pl http://www.adramelech.prv.pl
    "My jsme Borg. Odpor je marný, budete asimilováni..."
    http://www.nets.pl/~adramel - artykuł o zgrywaniu przez karty TV.

  • 2. Data: 2002-09-12 16:42:11
    Temat: Re: Egzekucja długu
    Od: "Pinio" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Adramelech" <a...@t...nie.ma> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jak to jest z prywatnymi firmami windykacyjnymi? Są skuteczne? Może warto
    > zwrócić się do takiej firmy? Są jakieś pewne?

    Sa
    np. www.dgp.com.pl

  • 3. Data: 2002-09-12 19:24:53
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    "Pinio" <m...@t...pl> OdpowiedŸ na

    > Sa
    > np. www.dgp.com.pl

    Nie ma takiej strony...

  • 4. Data: 2002-09-12 20:21:40
    Od: Marcin Nowakowski <m...@n...irc.pl>

    Adramelech wrote:
    > Nie ma takiej strony...

    Jest.

    --
    p.
    Marcin "MCR" Nowakowski - m...@i...pl - UIN:53375070 - GG:1824096

  • 5. Data: 2002-09-12 20:41:08
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Marcin Nowakowski <m...@n...irc.pl> OdpowiedŸ na

    > Jest.

    Faktycznie, jest. Ale czemu nie chce działać w umnie w domu na SDI i IE6?
    Na telnecie pod lynxem chodzi...
    Dzięki.

  • 6. Data: 2002-09-30 20:22:47
    Od: "Ula" <u...@N...gazeta.pl>

    Adramelech <a...@t...nie.ma> napisał(a):

    > Wygrałem rozprawę w sądzie pracy, mam wyrok z klauzurom wykonywalności, i
    > komornika, który przez cztery miesiące odzyskał tylko 300 zł z 6.5 tys zł.
    Może powinieneś trochę "naciskać" komornika? A lepiej jego szefa:) Przecież
    zależy im na statystykach, a takowe prowadzą ;)

    > Jak to jest z prywatnymi firmami windykacyjnymi? Są skuteczne? Może warto
    > zwrócić się do takiej firmy? Są jakieś pewne?
    Nie wiem czy są skuteczne, ale wiem, że pobierają prowizję. Ponadto, chyba i
    oni w przypadku braku chęci spłaty przez dłużnika - musieliby mieć nakaz Sądu
    i egzekucji komorniczej.

  • 7. Data: 2002-10-01 13:59:43
    Od: "greg" <k...@z...pl>

    Firmy windykacyjne nie mają żadnych uprawnień władczych. De facto poza
    wywieraniem presji psychicznej nie zrobią zbyt wiele. Szkoda czasu i
    pieniędzy.

    Użytkownik Ula <u...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:anabqn$e5$...@n...gazeta.pl...

    http://www.gazeta.pl/usenet/