  • 1. Data: 2002-09-12 11:53:12
    Temat: Przedawnienie z tytułu usługi telekomunikacyjnej
    Od: "muniek" <t...@w...pl>

    Po jakim czasie jest przedawnienie z tytułu usług telekomunikacyjnych ?
    (era)

    --
    muniek
    flower power

  • 2. Data: 2002-09-13 11:56:25
    Od: "muniek" <t...@w...pl>

    Intrium straszyło mnie że jet 4 lata...

    Dziękuje
    muniek

  • 3. Data: 2002-09-13 12:44:17
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Intrium straszyło mnie że jet 4 lata...
    >
    > Dziękuje
    > muniek

    Słabo Cię nastraszyli :-).
    Jeśli to rozliczenie z tytułu działalności,
    to faktycznie 3 lata.
    Ale jak świadczyli Ci usługi jako
    zwykłemu ludkowi,
    to raczej jest lat 10
    (KC art w okolicach 117-120)

    CEZ

  • 4. Data: 2002-09-13 12:46:09
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > to raczej jest lat 10

    art 118, chyba, że ktoś poda
    jakiś przepis wykluczający :-))

    CEZ

  • 5. Data: 2002-09-13 13:44:15
    Od: kam <k...@p...onet.pl>

    cef napisa_(a):
    > Słabo Cię nastraszyli :-).
    > Jeśli to rozliczenie z tytułu działalności,
    > to faktycznie 3 lata.
    > Ale jak świadczyli Ci usługi jako
    > zwykłemu ludkowi,
    > to raczej jest lat 10

    To nie ma znaczenia, dla nich nadal jest to roszczenie związane z
    prowadzeniem działalności gospodarczej.

    KG