  • 71. Data: 2018-08-29 12:12:39
    Temat: Re: Egzaminator nie usłyszał zarzutów
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:f03df053-14bc-4f55-b268-a99d829f92f5@go
    oglegroups.com...
    >Jesli koledzy egzaminatorzy zeznaja ze tylko on jezdzil na przejazd
    >bedzie mial przechlapane.

    A jest jakis zakaz jezdzic po przejezdzie ?
    No chyba, ze mimo braku zakazu mozna postawic zarzut bezposredniego
    (?) zagrozenia zycia :-)

    A trasy są ustalone czy egzaminator ma wybór ?

    >Jesli jest nagranie ze kiedys juz na torach heblowal ma przechlapane
    >itd

    Ile tam przechowuje sie nagrania - dwa tygodnie ?

    Ale mogl sie zalapac.

    Inna sprawa ... nie powinien hamowac ? A jak pociag bedzie jechal ?
    A ze kursant powinien zahamowac, to on musi hamowac pozniej, zeby
    kursantowi dac czas ... no i jest ryzyko wjazdu na tory.

    No chyba ze ... przyzna ze hamowal, to dostanie za hamowanie, przyzna
    ze nie hamowal, to dostanie za niedopelnienie obowiazkow - wszak ma
    pilnowac :-)

    >tu STOP czyli szczecinska klasyka gatunku:
    >https://www.google.de/maps/@53.4390567,14.5687346,3
    a,75y,28.43h,75.01t/data=!3m6!1e1!3m4!1szd38TDDg2j3p
    h_hJitn0Gw!2e0!7i13312!8i6656
    >PS co to za jaja ? dlaczego niemieckie street view pokazuje mi Gustav
    >Adolf Strasse ?

    W Niemczech jestes ?
    W Polsce pokazuje mi Plater/Parkowa.

    Ale google sprytne, kraj rozpoznaje.
    Po skasowaniu cookie interfejs nadal jest po polsku ... ciekawe co
    zobaczy Niemiec w polskiej sieci ...

    J.

  • 72. Data: 2018-08-29 12:53:12
    Od: p...@g...com

    --A trasy są ustalone czy egzaminator ma wybór ?

    jak znajomy zaczynal w WORD to mowil ze trasy ustalal szef z przydupasami a zwykli
    egzaminatorzy mogli sobie wybierac

    --No chyba ze ... przyzna ze hamowal, to dostanie za hamowanie, przyzna
    ze nie hamowal, to dostanie za niedopelnienie obowiazkow - wszak ma
    pilnowac :-)

    dlatego wzial adwokata z gornej polki, on pewnie cos wymysli

    --Ale google sprytne, kraj rozpoznaje.

    za sprytne, jak Hans wejdzie od siebie (DE) do Szczecina to Google wyswietli mu nazwe
    ulicy za Adolfa H., grubo oj grubo chlopaki

    https://fotopolska.eu/Szczecin/u111945,Ulica_Parkowa
    .html?f=713381-foto

    --Po skasowaniu cookie interfejs nadal jest po polsku ... ciekawe co
    zobaczy Niemiec w polskiej sieci

    google sortuje chyba na poziomie narodowym czasami u nas cos sie nie pojawia wtedy
    szukam na google.de i jest

    juz wiem:
    decyduje jezyk interfejsu google czyli wchodze na google.de zmieniam na deutsch i juz
    widze Gustav Adolf Strasse zamiast Parkowej

  • 73. Data: 2018-08-29 12:55:28
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-08-29, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > W Polsce pokazuje mi Plater/Parkowa.
    >
    > Ale google sprytne, kraj rozpoznaje.
    > Po skasowaniu cookie interfejs nadal jest po polsku ... ciekawe co

    Mi z "de" na końcówce pokazuje 49 Parkowa, Szczecin, West Pomeranian
    Voivodeship.

    --
    Marcin

  • 74. Data: 2018-08-29 13:06:07
    Od: n...@o...pl

    w <f...@g...c
    om>,
    p...@g...com napisał(-a):

    > Jesli koledzy egzaminatorzy zeznaja ze tylko on jezdzil na przejazd bedzie mial
    przechlapane. Jesli jest nagranie ze kiedys juz na torach heblowal ma przechlapane
    itd

    > ps dziwne ze kierownik MORD-a nie znal tras egzaminacyjnych, wszystkie trasy w
    Szczecinie sa obcykane a to przeciez jakies zadupie jest

    > tu STOP czyli szczecinska klasyka gatunku:
    >
    > https://www.google.de/maps/@53.4390567,14.5687346,3a
    ,75y,28.43h,75.01t/data=!3m6!1e1!3m4!1szd38TDDg2j3ph
    _hJitn0Gw!2e0!7i13312!8i6656

    No stop. No i co?

    > PS co to za jaja ? dlaczego niemieckie street view pokazuje mi Gustav Adolf Strasse
    ?

    Ta sama strona pokazuje mi Parkową.

  • 75. Data: 2018-08-29 13:11:16
    Od: p...@g...com

    --Ta sama strona pokazuje mi Parkową.

    sprobuj vpn/proxy i google.de ale po niemiecku wtedy pojawi sie Gustav Adolf Strasse
    :-)

  • 76. Data: 2018-08-29 13:19:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2018-08-29, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    ,3a,75y,28.43h,75.01t/data=!3m6!1e1!3m4!1szd38TDDg2j
    3ph_hJitn0Gw!2e0!7i13312!8i6656

    >Mi z "de" na końcówce pokazuje 49 Parkowa, Szczecin, West Pomeranian
    >Voivodeship.

    A u mnie jednak "wojewodztwo zachodniopomorskie".

    Zaawansowana informatyka ma cos w sobie z magii :-)

    J.

  • 77. Data: 2018-08-29 13:32:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >pilnowac :-)

    >dlatego wzial adwokata z gornej polki, on pewnie cos wymysli

    Bylo na poczatku nic nie mowic, to by prokurator mial problem :-)
    Za to moglby przymknac za mataczenie :-)

    Ale nie poszli mu na reke i nie postawili zarzutow, to glupi mowil bez
    adwokata :-)

> [...]

    >decyduje jezyk interfejsu google czyli wchodze na google.de zmieniam
    >na deutsch i juz widze Gustav Adolf Strasse zamiast Parkowej

    Ale Szczecin czy Stettin ?

    Poza tym skad wie, ze trzeba ustawic polski ?
    No dobra, az takie trudne to nie jest, po IP i kraju chocby.

    A po zmianie jezyka - na mapie - ciagle Parkowa.

    J.

  • 78. Data: 2018-08-29 13:43:23
    Od: p...@g...com

    --Ale Szczecin czy Stettin ?

    musisz ustawic google na DE wtedy Stettin

    --A po zmianie jezyka - na mapie - ciagle Parkowa.

    czary mary ale moze proxy pomoze :-)

  • 79. Data: 2018-08-29 13:44:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >--Inwestor zna sie na inwestowaniu, i na wybieraniu w przetargu
    projektanta. A fachowiec projektant ma wiedziec co musi uwzglednic.

    >tak i dlatego ten badziew wybudowano tylko we Wloszech, Libii i
    >Wenezueli ktore w latach 60 trudno zaliczyc do przodujacych w
    >technice :-)

    Sporo konstrukcji PRL we Wroclawiu zostalo zrobione od nowa, bo pekaly
    po 30 latach.
    No ale wiadomo - brak cementu :-)

    >--Ale jesli zjawisko bylo nieprzewidziane, a erozja niewidoczna ?
    >tak tak oczywiscie
    >http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114881,237
    86110,na-zdjeciach-mostu-w-google-widac-pekniecia-wl
    oski-minister.html

    Z drugiej strony
    http://www.inzynierbudownictwa.pl/technika,materialy
    _i_technologie,artykul,rysy_i_pekniecia_betonowych_p
    lyt_posadzkowych,6104

    Gdzies widzialem i dla żelbetu "to normalne ze beton peka. Trzeba
    zabezpieczyc, zeby korozja nie siegnela stalowego zbrojenia.

    J.

  • 80. Data: 2018-08-29 13:47:55
    Od: p...@g...com

    https://ibb.co/kFdpv9