eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoERA łamie prawo!!! Oszukuje niewidomych!!! To niemoralne, nieetyczne!!! Pomóżcie!!! › ERA łamie prawo!!! Oszukuje niewidomych!!! To niemoralne, nieetyczne!!! Pomóżcie!!!
    From: "Misiek" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: ERA łamie prawo!!! Oszukuje niewidomych!!! To niemoralne, nieetyczne!!!
    Pomóżcie!!!
    Date: Sun, 23 Mar 2003 12:24:09 +0100
    Sender: d...@o...pl@pp176.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl

    Dzień dobry, Michał z tej strony od 24 lat niewidomy.
    Mam pytanie sprawa taka ludzie z I gr na wzrok lub słuch mają ustawowo
    przyznaną zniżkę
    na abonament tj 50% ulgi, resztę państwo dokłada pod warunkiem, że nie ma
    się telefonu ze zniżką takową już w innej sieci.
    Nietoperzem hłe hłe jestem mam telefon w Ideii ale skoro Era takie promocje
    wprowadziła to
    chciałem zrezygnować z Idei i kupić sobie komórkę w Erze. Nie ukrywam
    zależało mi na nowym aparacie bo mój siemens c 35 się sypie a także na
    taryfach bo w Ideii ceny
    aparatów są jakie są każdy wie. A tu mnie zawód spotkał bo Era od 1 Marca
    tego roku nie uznaje zniżek dla takich osób tzn dla niewidomych 50% zniżki
    za abonament nie daje. Każą płacić 100% i mają to gdzieś. Łamią prawo,
    ustawę ogólnopolską.
    Era wymysliła sobie tak, że kupujesz model stary czyli np nokie 3210 to tak
    masz 50% zniżki a jak chcesz kupić nowy aparat to płać 100%, sqrw...
    Chciałem dodać, że pozostałe sieci IDEA. PLUS, TPSA przestrzegają przepisu
    ogólnopolskiego i dają zniżkę osobom niewidomym.
    ERA łamie prawo, co mam zrobić w takiej sytuacji? Gdzie iść? Do kogo się
    udać?
    Do Urzędu .... no właśnie jakiego? Przecież musi jakaś być instytucja, która
    się tym zajmuje i ukara grzywną Erę, zmuszając ją ponownie do przestrzegania
    prawa tzn przywrócenia zniżki na abonament 50% osobom niewidomym!!!
    Mam nadzieję, że znajdzie się ktoś kto mi pomoże?
    Uprzejmię proszę o pomoc za co z góry dziękuję.
    Thx Michał