  • 11. Data: 2002-12-30 01:33:26
    Temat: Re: ERA, TAK-TAK, kradziez telefonu.
    Od: "Kudłaty" <A...@i...pl>

    Użytkownik "Tomek H." <t...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:aum9ce$ei1$1@aquarius.webcorp.pl...
    > Tylko nie rozumie dlaczego nie blokuja przecierz jest to dzialanie na
    > kozysc zlodzieja

    Moim zdaniem to bardzo proste. Zablokowany telefon jest bezużyteczny, a
    jeśli tak, to nie można by było kupić do niego innej karty i mieś nowego
    abonenta. A poszkodowany pewnie jest na tyle przywiązany do telefonu, że
    kupi nowy. I w ten sposób z jednego abonenta zrobi się dwóch. Istnieje
    jeszcze kwestia, czy złodziej kupi kartę w tej samej sieci, ale zawsze
    lepiej gdy istnieje taka szansa, niż zablokowanie. Takie jest moje zdanie, a
    Era mi kiedyś mailem tłumaczyła, że IMEI i tak można zmienić w ciągu kilku
    chwil (co moim zdaniem jest głupotą)

    --
    Mateusz (Kudłaty) Mirski [WRO]
    GG# 551221