  • 11. Data: 2007-07-17 13:58:48
    Temat: Re: EOS Cham i prostak
    Od: "Pawel" <p...@h...pl>

    > U mnie jak dziadkowi grozil komornik bo nie zaplacil jednego rachunku
    > (bank spieprzyl sprawe ze zleceniem stalym) to sie wkurzylem, zadzwonilem
    > do nich - pierw opieprzylem babke pozniej jeszcze jak ona biedna sama nie
    > wiedziala co ma powiedziec powiedzialem ze chce gadac z kierownikiem ...
    > dala mi kogos wyzszego to tez rowno ochrzanilem powiedzialem ze sprawa juz
    > zostala zgloszona do uokik'u i juz slowem nikt sie nie odezwal na temat
    > tamtego rachunku.

    do mnie kiedys dzwonila taka firma. Grozili ze przysla niemilych
    panów jak nie zaplace jakiegos rachunku sprzed szesciu lat. :-(
    I beda ze mna inaczej "tanczyli"
    Trwalo to z pól roku. Nikt nie przyszedl ale co stracilem nerwów
    to moje. :-(

  • 12. Data: 2007-07-17 14:01:46
    Od: "FlashT" <g...@l...com>

    Użytkownik "Pawel" <p...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > I beda ze mna inaczej "tanczyli"
    > Trwalo to z pól roku. Nikt nie przyszedl ale co stracilem nerwów

    No wlasnie dziadkowi tez grozili dlatego mnie to tak wpienilo. Ale po
    telefonie do nich juz nikt sie nie odezwal w tej sprawie.

  • 13. Data: 2007-07-17 17:07:01
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    > Dzwoni do zony od kilku tygodni burak z EOS
    > http://www.eos-ksi.pl/zv_portal/cache/PL/PL/PAPL0509
    12163710296.html

    > w sprawie dawno przedawnionego dlugu gosc jest nachalny i niereformowalny
    do

    Sam przyznajsze, ze dlug byl, a wzasadzie to ciagle jest, bo przeciez
    przedawnienie nie powuduje, ze go nie ma. Zatem zona nie zaplacila tego co
    miala zaplacic i sumienie ja nie boli, ale za to denerwuja ja gosc, ktory
    upomina sie o swoje (forme pomijam).

    Cezar

  • 14. Data: 2007-07-17 19:47:01
    Od: "MT" <s...@d...pl>

    Wybacz jestem uczciwym czlowiekiem ale nie bede placil za cos czego nie
    dostalem a tak jest w tym wypadku TPSA zada kasiory za niewykonana usluge a
    poniewaz maja blekitna linie nie ma mozliwosci zjebania osoby
    odpowiedzialnej .