  • 1. Data: 2007-12-23 02:26:21
    Temat: ENA i UE
    Od: IAN lawyer <j...@g...com>

    Jak to ma sie w praktyce? za kim najczesciej jest ENA wydawana
    (skazani czy poszukiwani do sprawy) i jakie musza byc spelnione
    kryteria (znany adres zamieszkania, czy tylko sam fakt przebywania w
    UK, etc)

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-12-23 14:15:35
    Temat: Re: ENA i UE
    Od: "Kaiser Souza" <k...@g...pl>

    za kim najczesciej jest ENA wydawana
    > (skazani czy poszukiwani do sprawy)
    i tak i tak, ale z tego co ja wiem, to więcej ENów się wydaje za podejrzanymi/
    oskarżonymi niż za skazanymi

    i jakie musza byc spelnione
    > kryteria (znany adres zamieszkania, czy tylko sam fakt przebywania w
    > UK, etc)

    wystarczy podejrzenie że osoba przebywa na terenia państwa członkowskiego EU.
    W praktyce można wydać ENa za osobąo której wiadomo jedynie, że nie przebywa
    w Polsce (bo w takim razie może jest gdzieś w Unii)

    btw o ENA już parę publikacji w prasie fachowej powstało

    pzdr
    mk

  • 3. Data: 2007-12-23 18:50:41
    Od: Ian <j...@g...com>

    Chyba pomyliles to z wpisem do SIS, ENA to troszke inna kwestia....

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2007-12-23 21:06:46
    Od: "Kaiser Souza" <k...@g...pl>

    > Chyba pomyliles to z wpisem do SIS, ENA to troszke inna kwestia....

    Chyba nic nie pomyliłem, mam w zwyczaju wiedzieć o czym pisżę.

    pzdr
    mk