  • 11. Data: 2005-12-19 20:14:51
    Temat: Re: E-mail jako anonim w MPK
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <do70mf$imu$1@news.onet.pl>, scream wrote:

    > Wątek dotyczy anonimu i w odpowiedzi na taki post pisałem.

    "Po 2) na emaile nikt odpowiadac nie musi, to tylko kwestia
    grzecznosci i podejscia do klienta." - scream.

    Renata, do usług.

  • 12. Data: 2005-12-19 20:36:50
    Od: "Stefan" <s...@o...pl>

    > O jakim postępowaniu administracyjnym mówisz w sytuacji, kiedy skarżący
    > nie umie się nawet podpisać? Która ustawa nakazuje odpowiadać na anonimy?

    Zdaje się, że moja wątpliwość nie została zrozumiana przez Ciebie i w
    dodatku naigrywasz się ze mnie. Chyba nie jesteś z MPK ? Spytam może
    prościej : Czy jakikolwiek organ w momencie kiedy ktoś napisze mailem o
    przypadku łamania prawa przez przedstawicieli tegoż organu powinien skasować
    taką wiadomość, czy odpisać pytając o szczegóły [ewentualnie włącznie z
    danymi osobowymi] ? Po wtóre : Czy e-mail jest anonimem skoro zawiera adres
    do korespondencji ?

    Stefan J.

  • 13. Data: 2005-12-19 21:09:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Stefan" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    Ponieważ palenie papierosów i jedzenie podczas jazdy przez kierującego
    autobusem stanowi wykroczenie, to przede wszystkim pod niewłaściwy
    adres skierowałeś swoje wystąpienie. Poza tym zastanów się z drugiej
    strony co niby oni mieli zrobić z Twoim mailem w którym nawet adresu
    ni nazwiska nie podałeś? Wezwać kierowcę i powiedzieć mu, że jakiś
    Gall Anonim doniósł, że pali papierosy podczas kierowania pojazdem?
    Chciał byś, by Twój pracodawca zwolnił Cię z pracy tylko z tego
    powodu, ze anonimowa osoba napisała, że się źle zachowywałeś?

  • 14. Data: 2005-12-19 22:17:41
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <do782j$3lt$1@nemesis.news.tpi.pl>, Robert Tomasik wrote:

    > strony co niby oni mieli zrobić z Twoim mailem w którym nawet adresu
    > ni nazwiska nie podałeœ? Wezwać kierowcę i powiedzieć mu, że jakiœ
    > Gall Anonim doniósł, że pali papierosy podczas kierowania pojazdem?
    > Chciał byœ, by Twój pracodawca zwolnił Cię z pracy tylko z tego
    > powodu, ze anonimowa osoba napisała, że się Ÿle zachowywałeœ?

    A dlaczego zaraz zwolnić. Na początek można tak jak napisałeś wezwać
    kierowcę i powiedzieć mu, że pasażer skarży się, że ten pali podczas
    jazdy i że jeśli to prawda, to ma tego więcej nie robić.

    Renata

  • 15. Data: 2005-12-19 22:37:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl>
    napisał w
    wiadomości
    waw.pl...

    Myślę, że to zrobiono, albo po prostu ktoś się kierowcy przyjrzy. Co
    za problem wsiąść do autobusu przez niego prowadzonego i zobaczyć, jak
    to wygląda w praktyce. Ale Galla Anonima o takich ruchach nie będą
    informować.

  • 16. Data: 2005-12-19 23:31:39
    Od: scream <n...@p...pl>

    Renata Gołębiowska napisał(a):
    > "Po 2) na emaile nikt odpowiadac nie musi, to tylko kwestia
    > grzecznosci i podejscia do klienta." - scream.

    A mój post był w odpowiedzi na post o kupowaniu kartofli w warzywniaku.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 17. Data: 2005-12-19 23:41:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Romeq" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
    > wiadomości news:do7d9j$isn$1@nemesis.news.tpi.pl...
    Co
    > Dokladnie tak... Chociaż z drugiej strony... odrobina dobrej woli i
    > odpisaliby na tego maila z info co i jak...

    Zawsze istnieje niezerowa szansa, że anonimowy mail pochodzi od
    jakiegoś idioty - pieniacza. Jak nie dostanie odpowiedzi, to
    przestanie wysyłać głupoty. A jeśli faktycznie naruszenia mają
    miejsce, to z reguły wcześniej czy później ktoś "normalny" napisze.
    Wymuszanie podpisu ma również na celu weryfikację informacji. Inaczej
    podchodzi się do informacji podpisanej przez osobę, której informacje
    poprzednie się po wielokroć sprawdziły, a inaczej gdy było takich
    informacji wiele i żadna nie została potwierdzona. Poza tym jak
    przyjdzie kilka informacji na jednego kierowcę, to przy anonimach nie
    wiadomo,czy to jeden pieniacz zasypuje nas anonimami, czy faktycznie
    kierowca przegina i się ludzie skarżą.

  • 18. Data: 2005-12-20 00:02:50
    Od: "Romeq" <r...@p...fm>

> [...]
    > za problem wsiąść do autobusu przez niego prowadzonego i zobaczyć, jak
    > to wygląda w praktyce. Ale Galla Anonima o takich ruchach nie będą

    Dokladnie tak... Chociaz z drugiej strony... odrobina dorej woli i
    odpisaliby na tego maila z info co i jak...

    Pozdrawiam,

    Robert

  • 19. Data: 2005-12-20 09:49:12
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <do7h2l$b61$1@atlantis.news.tpi.pl>, Robert Tomasik wrote:

    > przestanie wysyłać głupoty. A jeśli faktycznie naruszenia mają
    > miejsce, to z reguły wcześniej czy później ktoś "normalny" napisze.

    Obawiam się, że masz zbyt dużą wiarę w ludzi, w ich aktywność,
    zainteresowanie, odwagę.
    Poza tym każdy przypadek jest inny. Ja też raz napisałam anonimową
    skargę na kierowcę autobusu. Kierowca palił papierosy i włączył głośno
    radio. Został poproszony przeze mnie (grzecznie) o przyciszenie, nawet
    nie wyłączenie radia. W odpowiedzi usłyszałam, że on tu jest kierowcą,
    a jak mi się nie podoba, to mogę wysiąść. Następiła eskalacja
    konfliktu i wytoczyłam silniejszą broń - swojego męża:) Przyszedł i
    poprosił powtórnie, wciąż spokojnie, acz stanowczo. Radio udało się
    ściszyć, ale gdy wysiadaliśmy z autobusu usłyszeliśmy za sobą jeszcze
    wiązankę i pogróżki kierowcy. W takiej sytuacji nie miałam zamiaru
    podawać swojego adresu, bo nie miałam żadnej pewności, że nie trafi do
    najwyraźniej psychicznie niezrównoważonego kierowcy. Odpowiedzi
    oczywiście nie dostałam, bo nie było jej gdzie odesłać, ale już nigdy
    nie spotkaliśmy w autobusie tego kierowcy, a jeździliśmy tą samą linią
    często i przed napisaniem skargi widzieliśmy tego kierowcę już kilka
    razy.

    Renata

  • 20. Data: 2005-12-20 10:30:49
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl>
    napisał w
    wiadomości
    waw.pl...

    Ponieważ palenie papierosów podczas jazdy przez kierującego autobusem
    przewożącego osoby jest wykroczeniem, to o wiele skuteczniej było z
    komórki powiadomić Policję. Łapanie palaczy nie jest jakimś tam
    priorytetem, tym nie mniej gdyby akurat po drodze zdarzył się jakiś
    radiowóz, to pewnie zadziałało by natychmiast i skutecznie. Skoro
    prośba nie pomogła :-)