  • 1. Data: 2005-12-19 17:19:45
    Temat: zniszczenie towaru pod nadzorem celnym
    Od: "lysiejacy" <l...@s...gazeta.pl>

    Mam do zniszczenia pod nadzorem celnym 30 szt. (ponoć) fałszywych komórek
    Mam w tym celu wysłac do UC wniosek o zezwolenie na to - mojego autorstwa
    pisma były odrzucane z powodów formalnych (trzeba samemu wskazac miejsce
    zniszczenia - nie wiem jakie dobrac aby bylo dobrze - no i jeszcze kwestia
    odprawy celnej pozostalosci oraz utylizacji zniszczonych baterii)
    Czy może mi Ktoś podpowiedzieć, jaka firma mi w tym pomoże (wyręczy)?
    Chodzi mi o jakieś namiary na konkretną firmę - żadna znana mi agencja celna
    nie chciała się tego podjąć
    Mówili, że powinienem szukać kogoś, kto specjalizuje się właśnie w niszczeniu
    towarów niebezpiecznych (baterie) - nic nie wygooglalem :/
    Może Wy wiecie, kto się tego podejmie?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-12-19 17:31:15
    Temat: Re: zniszczenie towaru pod nadzorem celnym
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Mówili, że powinienem szukać kogoś, kto specjalizuje się właśnie w
    > niszczeniu
    > towarów niebezpiecznych (baterie) - nic nie wygooglalem :/
    > Może Wy wiecie, kto się tego podejmie?

    wpisz

    utylizacja baterii

    recykling baterii

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 3. Data: 2005-12-19 17:44:45
    Od: "lysiejacy" <l...@s...gazeta.pl>

    > wpisz
    >
    > utylizacja baterii
    >
    > recykling baterii

    Masz zupełną rację z wyjątkiem tego, że odpowiadasz na pytanie którego nawet
    nie rozumiesz - staraj się wiecej tego nie robić ładnie Cię prosze
    Nie szukam pierwszej lepszej firmy utylizacyjnej - mam kilkanaście pojemników
    na zuzyte baterie/akumulatory w osiedlowych sklepach - to wystarcza na co
    dzień ale nie dla Urzedu Celnego - oni chcą firmy która może formalnie
    działać pod nadzorem celnym (podkreśliłem to m.in. w temacie wątku) = w
    obecności celnika - powinna w tym celu dysponować m.in. odpowiednim
    miejscem - celnik (ani towar) nie pojedzie wszedzie gdzie to zaproponuje - sa
    to wymagania, którym niewiele firm sprosta (bedzie to uwzglednione w cenie)
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2005-12-19 19:42:45
    Od: Miss Moon <m...@g...pl>

    lysiejacy napisał(a):

    > Czy może mi Ktoś podpowiedzieć, jaka firma mi w tym pomoże (wyręczy)?

    Zerknij na www.robac.pl
    Sugerowałabym jednak wysłać choćby maila z zapytaniem, czy powyższa
    firma ma odpowiedni certyfikat, który zadowoli celników.

    --
    Pozdrawiam. Miss Moon.

  • 5. Data: 2005-12-19 21:12:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "łysiejący" <l...@s...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:do6rhb$imr$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > gdzie to zaproponuje - sa to wymagania, którym niewiele firm sprosta
    > (bedzie to uwzglednione w cenie) Pozdrawiam

    Każda legalnie działająca firma może działać pod nadzorem Celników i
    Tiger odpowiedział Ci jak najbardziej poprawnie. Poszukaj takiej,
    która jest najbliżej składu celnego, to wyjdzie najtaniej.