eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoE-mail jako anonim w MPK › E-mail jako anonim w MPK
  • Data: 2005-12-19 17:38:12
    Temat: E-mail jako anonim w MPK
    Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Proszę o interpretację prawną .
    Zgłosiłem do MPK Wrocław sygnał o nieprawidłowościach w funkcjonowaniu ich
    taboru .
    Między innymi dokładnie wskazałem autobus w którym kierowca w trakcie jazdy
    palił papierosa i pił płyn z filiżanki.
    Podpisałem list inicjałami Stefan. J - nie przywiązując do tego większej
    wagi. Wcześniej miałem kłopoty z nawiązaniem z nimi kontaktu na przykład
    telefonicznego. Na odpowiedż po e-mail też nie mogłem się doczekać w
    rozsądnym terminie. Po 22 dniach [i moim kolejnym żadaniem odpowiedzi! Zdaje
    się, że nie dostałbym żadnej odpowiedzi gdybym nie monitował !] dostałem
    takie pismo :
    Cytuję:
    "W związku ze skargami przesyłanymi przez Pana informujemy, że zgodnie z
    zarządzeniem Prezesa Zarządu nr 33 / 05 informujemy, że rozpatrywaniu
    podlegają wyłącznie skargi zawierające dokładne dane podmiotu skarżącego
    (imię i nazwisko / nazwa podmiotu skarżącego oraz adres) , brak
    któregokolwiek z w/w elementów danych powoduje traktowanie skargi jako
    anonimowej, która nie podlega rozpatrzeniu."

    Czyli minęło 22 dni,a ja stoję w miejscu, a MPK nie interesuje zagrożenie w
    ruchu publicznym. Co Wy na to ?

    Robol

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1