  • 1. Data: 2013-06-18 17:51:15
    Temat: Dziwny znak
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Ktos sobie postawil znak.

    http://gsxf.pl/gof/IMG_20130618_174737.jpg

    Czy taki znak w swietle przepisow cos znaczy? Nie kojarze zakazu
    zatrzymywania sie w takiej prostokatnej ramce i z taka cienka
    obwoluta, w dodatku przy chodniku, a nie na jakiejs wysokosci.
    Czy na podstawie tego znaku mozna odholowac pojazd?

    --
    "zanim nastala era internetu, kazdy wiejski glupek siedzial w swojej wiosce"
    http://www.chmurka.net/

  • 2. Data: 2013-06-18 20:21:31
    Temat: Re: Dziwny znak
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości
> [...]
    > obwoluta, w dodatku przy chodniku, a nie na jakiejs wysokosci.
    > Czy na podstawie tego znaku mozna odholowac pojazd?

    Ten znak w mojej ocenie nie jest podobny do żadnego znaku a sama treść
    napisu jest co najmniej dziwna. Zakładam, że to jakiś teren prywatny, a z
    niego nikt pojazdu raczej nie będzie holował.