  • 31. Data: 2009-05-15 19:09:07
    Temat: Re: Dzień dobry, tu ING...
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    gargomel wrote:

    > aby napewno?:O) niby dlaczego imie i nazwisko mają być twoim zdaniem DO,
    > skoro nie dość że tych samych nazwisk może być miliony?:O)
    > więc twoim torem myślenia to zidentyfikuj mi osobę Jan Kowalski?:O)

    Imię, nazwisko *i* adres.

    > wybacz, ale do zidentyfikowania osoby na podstawie numerów potrzeba
    > znacznie mniejszych kosztów niż na podstawie nazwiska:O)

    Podaj przykład.

    > a co powiesz na temat danych osoby już zidentyfikowanej?:O)

    No właśnie, dobre pytanie. Jeśli masz zgodę na przetwarzanie DO, to bez
    problemu. A jak nie? To pewnie nielegalnie przetwarzasz dane *oraz*
    nielegalnie identyfikujesz delikwenta.

    M.

  • 32. Data: 2009-05-18 20:00:01
    Od: "gargomel" <s...@d...la.la>

    Órzytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" napisał:
    > Imię, nazwisko *i* adres.

    acha, czyli według viebie to tylko imie, nazwisko i adres są DO, ciekawe
    dlaczego ustawa tego w tak prosty sposób nie podaje, tylko coś gmatwa o
    wszelkich danych dotyczących osoby?:O)

    > Podaj przykład.

    przykład: mam numer tel. to dzwonię na milicje że jakiś zbok mnie nęka i oni
    namierzają delikwenta i podają mi jego dane:O)
    mam Pesel, idę do siakiegoś urzędu i przekupuję urzędaskę i dostaję dane
    właściciela:O)