  • 1. Data: 2009-05-07 07:26:52
    Temat: Umowa na czas nieokreślony, ale z możliwościa rozwiązania po roku
    Od: Michał <...@p...fm>

    Ponieważ w poprzednim temacie nieźle namieszałem, chciałbym zacząć na nowo,
    i prosić o pomoc.

    Sprawa wyglada nastepująco:

    Wynająłem biuro na okres jednego roku.
    z powodu opóźnień w płatnościach, wynajmujący wypowiedział mi umowę.
    Umowa została zawarta na czas nieokreślony, ale z możliwościa rozwiązania
    przez obie strony po upływie roku, z 2 miesięcznym okresem wypowiedzenia.

    W tej chwili mineło troche więcej jak polowa umowy, wiec wynajmujący rząda
    odemnie jeszcze za 4 m-ce pozostale do konca umowy plus 2 m-ce okresu
    wypowiedzenia.

    Czy może żądać odemnie czynsz, za miesiące po wypowiedzeniu przez niego mi
    umowy? I do tego jeszcze te 2 m-ce wypowiedzenia, skoro umowe wypowiedział
    bez okresu wypowiedzenia?

    No i ta umowa, niby na czas nieokreslony, ale z mozliwościa rozwiązania
    dopiero po roku, czyli jakgdyby na określony. Jak to rozumieć?

    bardzo proszę o pomoc w tej sprwie.