  • 11. Data: 2005-05-04 11:57:13
    Temat: Re: Dziecko pogryzione przez psa POMOCY!!!
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>
    napisał w wiadomości news:d5adhn$sli$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:d5ad0o$fo1$1@inews.gazeta.pl...

    > To raczej ojciec dziecka:-) Przynajmniej mam takie wrażenie

    ano w sumie :)

    P.

  • 12. Data: 2005-05-04 12:01:05
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

> [...]

    > tak pomijajac wszystko, odpowiedz sobie na pytanie, czy Ty jako matka

    To raczej ojciec dziecka:-) Przynajmniej mam takie wrażenie

    HaNkA

  • 13. Data: 2005-05-04 12:11:47
    Od: Neter <n...@i...pl>

    Dnia Wed, 4 May 2005 13:57:13 +0200, Przemek R... napisał(a):

    .pl> napisał w

    > ano w sumie :)
    >
    > P.

    Osobiście z żoną bylismy dalej od dziecka. Niecałe 3m od małej był mój
    ojciec a jej dziadek. Kiosk, parasole, stoliki na zewnątrz a facet z
    bydlakiem bez kagańca pcha się między ludzi. Wybaczcie, ale zaniedbania
    jesli chodzi o pilnowanie małego dziecka do lat 7, to tutaj raczej nie
    widzę.

    Neter (tak dla ścisłości - ojciec)

  • 14. Data: 2005-05-04 12:37:24
    Od: g...@p...onet.pl

    Właściciel trzymał go na smyczy
    > jednak pies nie miał kagańca. Pies, to mieszanka American Staffordshire
    > terriera lub Stafordshire Bull-terriera (tak przynajmniej mówią
    > świadkowie). Wg nowej ustawy, zresztą i starszych przepisów, pies tego
    > rodzaju powinien posiadac również kaganiec.

    A jaka to niby ustawa to reguluje, że pies musi być w kagańcu? Ja się tego nie
    doczytałem

  • 15. Data: 2005-05-04 13:14:49
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    g...@p...onet.pl wrote:

    > A jaka to niby ustawa to reguluje, że pies musi być w kagańcu? Ja się tego nie
    > doczytałem

    czytaj dalej

  • 16. Data: 2005-05-05 06:07:31
    Od: g...@p...onet.pl

    > czytaj dalej

    Jak jesteś taki mądry to zacytuj mądralo... ja twierdzę, że nie ma.

  • 17. Data: 2005-05-05 06:08:09
    Od: g...@p...onet.pl