  • 1. Data: 2005-05-03 15:09:47
    Temat: DG - kilka pytan
    Od: slimak <s...@w...pl>

    Zalozylem dzialanosc gospodarcza prowadzona na wlasny rachunek (1 osoba)

    Faktycznie dzialnosc wykonuje w ... piwnicy :-)
    ale nie podalem w miejscu wykonywania - piwnica tylko
    wlasne mieszkanie mieszczace sie i pietro wyzej :-)
    Czy za to mieszkanie nie musze placic podatku od nieruchomosci w
    stawkach przewidzianych za lokale na DG?

    Inna sprawa to pieczatka - czy musze na niej umieszczac imie i nazwisko?
    Czy moge na niej umiescic numer prywatnego telefonu?

  • 2. Data: 2005-05-03 19:29:20
    Temat: Re: DG - kilka pytan
    Od: "vertret\(at\)op.pl" <vertret @ op.pl>

    Uzytkownik "slimak" <s...@w...pl> napisal w wiadomosci

    > Inna sprawa to pieczatka - czy musze na niej umieszczac imie i nazwisko?
    > Czy moge na niej umiescic numer prywatnego telefonu?

    Po pierwsze to nie musisz miec pieczatki. Jak jednak bedziesz ja chcial miec
    to mozesz sobie tam pisac co tylko chcesz, ale jezeli chcesz jej uzywac do
    stemplowania faktur to na pewno musisz na niej miec kompletne dane jakie
    masz w rejestrze dzialalnosci. Czyli w praktyce: nazwa firmy, imie,
    nazwisko, adres.

    vertret

  • 3. Data: 2005-05-04 20:37:04
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Dnia Tue, 3 May 2005 21:29:20 +0200, vertret(at)op.pl <vertret @ op.pl>
    napisał:

    > Po pierwsze to nie musisz miec pieczatki.

    Pieczątka ułatwia prowadzenie biznesu.
    łatwiej przystawić pieczątkę niż 5 razy pisac to samo

    --
    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://grupy.3mam.net