  • 1. Data: 2002-05-12 08:44:54
    Temat: Zapytanie
    Od: "Małgorzata Rodak" <r...@k...ch.pwr.wroc.pl>

    Witam Wszystkich;
    Mam mała prosbe,
    czy ktos może mi wyjasnić czym tak naprawde rozni sie prawo wlasnosci od
    tytulu prawnego do wlasnosci?
    Sprawa jest dosyc pilna, wiec bylabym wdzieczna za odpowiedz....
    Pozdrawiam
    Goha

  • 2. Data: 2002-05-12 17:55:06
    Temat: Re: Zapytanie
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On Sun, 12 May 2002, Małgorzata Rodak wrote:

    > czy ktos może mi wyjasnić czym tak naprawde rozni sie prawo wlasnosci od
    > tytulu prawnego do wlasnosci?

    Tytuł prawny do własności może mieć charakter rzeczowy (ograniczone
    prawa rzeczowe) albo zobowiązaniowy (umowa najmu, dzierżawy, użyczenia).

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 3. Data: 2002-05-12 18:25:08
    Od: "Małgorzata Rodak" <r...@k...ch.pwr.wroc.pl>

    Bardzo dziekuje za odpowiedz:-)
    pozdrawiam
    Goha

  • 4. Data: 2002-05-12 21:21:43
    Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl>

    Jeśli kupujesz jakąś rzecz to umowa sprzedarzy jest tytułem prawnym nabycia
    prawa własności rzeczy.

    pozdr.
    T.