  • 11. Data: 2009-03-10 18:05:00
    Temat: Re: Działka z Urzędu Miasta
    Od: "after" <a...@...pl>

    Użytkownik "Luke" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:97f35a50-bfaa-461e-99d0-f585822f01de@v19g2000yq
    n.googlegroups.com...
    zanim przystąpisz do przetargu sprawdz studium ( jeżeli jest) a jeżeli
    go nie ma to możesz wystąpić o decyzję o warunkach zabudowy. Musisz
    określić co byś chciał budować na tej działce i załączyć trochę
    dokumentacji geodezyjno-kartograficznej. Koszt wydania takiej decyzjo
    to ok 150zł.

    Gdzie mogę sprawdzić i czym właściwie jest "studium" - przepraszam za swój
    brak wiedzy w tej dziedzinie. Nie wiem czy to ważne, ale w informacji
    przetargowej jest zawarta informacja:

    "Nin. działka nie posiada pokrycia miejscowym planem zagospodarowania
    przestrzennego miasta, przystąpiono do jego sporządzenia. W poprzednim
    Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Miasta XYZ,
    uchwalonym przez Radę Miasta XYZ uchwałą Nr XIII/NNN/TT/2000 z dnia 8 lipca
    200r. nin. działka określona została jako:
    MU I - zabudowa wielorodzina
    MU II - zabudowa mieszkaniowo - usługowa o niskiej intensywności.
    W obowiązująbym Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania
    PRzestrzennego Miasta XYZ, uchwalonym przez Radę Miasta XYZ uchwałą Nr
    XXX/333/08 z dnia 29 października 2008r. podstawowae przeznaczenie w/w
    działki zostalo utrzymane i określona została jako: MNU - tereny zabudowy
    mieszkaniowo - usługowej o niskiej intensywności.

    Niniejszy grunt zostanie sprzedan z przeznaczeniem pod zabudowę mieszkaniową
    jednorodzinną."

    Czy te informacje oznaczają, że Studium zostało określone i jest "ważne",
    czyli mogę już po zakupie dokonać budowy, czy jeszcze trzeba się
    gimnastykować?

  • 12. Data: 2009-03-10 18:06:53
    Od: "after" <a...@...pl>

    I przepraszam za błędy. Na szybko pisałem, oczywiście miał być 2000r. ;-)

  • 13. Data: 2009-03-10 19:16:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości news:

    > Ano. Zamiast samego zbiornika gnilnego - jeszcze drugi z natlenianiem i
    > jeszcze z reguły osobny osadnik.

    Takie trzy beczki wystające z ziemi to jeden sąsiad ma.
    Śmierdzi to na potęgę na kilkadziesiąt metrów (moja zwykła z baketriami i
    rozsączaniem jest bezzapachowa praktycznie, nawet podczas wywozu).
    To o taką Ci chodzi?

    > Są też oczyszczalnie trzcinowe (tylko sporo zajmują).

    > Dającej na wyjściu przy w pełni poprawnym działaniu wodę 2. klasy
    > czystości.

    A taka zwykła to jakiej klasy daje?
    I jak to się ma do kosztów eksploatacji?

  • 14. Data: 2009-03-10 19:26:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości news:

    > Ano. Zamiast samego zbiornika gnilnego - jeszcze drugi z natlenianiem i
    > jeszcze z reguły osobny osadnik.

    Rozumiem że mówisz o tym:
    http://ecopartner.com.pl/index.php?option=com_conten
    t&task=view&id=10&Itemid=12

    Ja mam taką:
    http://ecopartner.com.pl/index.php?option=com_conten
    t&task=view&id=11&Itemid=13

    Różnica w koszcie zabójcza, zarówno zakupu jak i użytkowania.

  • 15. Data: 2009-03-10 22:46:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Cavallino pisze:

> [...]
    > Śmierdzi to na potęgę na kilkadziesiąt metrów (moja zwykła z baketriami
    > i rozsączaniem jest bezzapachowa praktycznie, nawet podczas wywozu).

    Nie wiem i nie wnikam - mi chodzi wyłącznie o kwestię formalną, czyli
    żeby nie było zbiornika gnilnego z rozsączaniem do gruntu, tylko
    oczyszczalnia wg. certyfikatów producenta dająca wodę 2. klasy czystości
    i zbiornik, w którym ta woda jest gromadzona a następnie zużywana do
    podlewania ogródka (dowolnym systemem, włącznie z rurkami w gruncie).

    > A taka zwykła to jakiej klasy daje?
    > I jak to się ma do kosztów eksploatacji?

    RTFM ;)

  • 16. Data: 2009-03-10 22:51:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Cavallino pisze:
    > w wiadomości news:

    > Rozumiem że mówisz o tym:
    > http://ecopartner.com.pl/index.php?option=com_conten
    t&task=view&id=10&Itemid=12

    Nie wiem - trzeba by certyfikaty, atesty i inne deklaracje producenta
    poczytać.

    Jak pisałem - ważne, żeby z papierów wynikało, żebyś nie miał na wyjściu
    ścieków, które rozsączasz do gruntu, tylko wodę nadającą się do
    podlewania (nawet trzecia klasa czystości w starej skali wystarcza).

  • 17. Data: 2009-03-10 23:34:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości news:

    > Jak pisałem - ważne, żeby z papierów wynikało, żebyś nie miał na wyjściu
    > ścieków, które rozsączasz do gruntu,

    Ale co znaczy na wyjściu?
    Bo taka oczyszczalnia z rozsączaniem wyjście ma już w tym gruncie rzecz
    jasna, tam się odbywa doczyszczanie.
    Jasna rzecz, że to co wychodzi ze zbiornika jest dopiero podczyszczone, a
    nie oczyszczone i do wpuszczenia do obiegu się jeszcze nie nadaje.
    To dopiero pierwszy etap.