  • 11. Data: 2004-10-22 21:39:34
    Temat: Re: Dzialka i linia elektryczna
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > I to jest wzorcowe załatwienie sprawy :) Aczkolwiek od 1993 roku prawo się
    > mocno zmieniło.

    Teraz to marzenie ... zostaniesz kułakiem, wrogiem nowoczesnosci,
    sasiedzi beda cie wytykac palcami, bedziesz bohaterem Ekspresu
    Reporterow, na koniec policja wyniesie cie na rekach, albo spałuje ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 12. Data: 2004-10-22 21:41:54
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 22 Oct 2004 23:39:34 +0200, KrzysiekPP naskrobał(a):

    > Teraz to marzenie ... zostaniesz kułakiem, wrogiem nowoczesnosci,
    > sasiedzi beda cie wytykac palcami, bedziesz bohaterem Ekspresu
    > Reporterow, na koniec policja wyniesie cie na rekach, albo spałuje ...

    Spokojnie troche znam ten temat od teori i praktyki i nie wygląda to tak
    tragicznie. Jeżeli inwestycja jest pilna to raczej się na tym wychodzi do
    przodu.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 13. Data: 2004-10-22 21:44:38
    Od: "Paweł" <p...@o...pl>

    tak tylko podrzuce...

    ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z 27III2003
    [Dz.U. z 2003 nr.80 poz 717]

    art.36
    mniej wiecej to stanowi, ze:
    jezeli w zwiazku z uchwaleniam planu miejscowego albo jego zmianą
    kożystanie z działki w dotychczasowy sposób stało sie niemożliwe

    -mozesz rzadac odszkodowania od gminy

    -mozesz rzadac wykupienia terenu

    -jak bedziesz sprzedawal to mozesz rzadac od gminy wyrownania w
    wysokosci utraconej wartosci dzialki (jezeli wartosc dzialki wzrosnie
    to sprzedając ją bedziesz musial oddac gminie tą róznice)

    ale nie wiem co sie dzieje jezeli planu miejscowego nie ma.
    to pewnie reguluje (lub nie) poprzednia ustawa o zagospodarowaniu
    (jezeli taka byla)
    nie chce mi sie szukac..

    pzdr
    Paweł

  • 14. Data: 2004-10-22 21:53:18
    Od: "Paweł" <p...@o...pl>

    tak tylko podrzucę...

    ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z 27III2003
    [Dz.U. z 2003 nr.80 poz. 717]

    art.36
    mniej więcej to stanowi, ze:
    jeżeli w związku z uchwaleniem planu miejscowego albo jego zmianą
    korzystanie z działki w dotychczasowy sposób stało się niemożliwe

    -możesz żądać odszkodowania od gminy

    -możesz żądać wykupienia terenu

    -jak będziesz sprzedawał to możesz żądać od gminy wyrównania w
    wysokości utraconej wartości działki (jeżeli wartość działki wzrośnie
    to sprzedając ją będziesz musiał oddać gminie do 30%(chyba) tej
    różnicy)

    ale nie wiem co się dzieje jeżeli planu miejscowego nie ma.
    to pewnie reguluje (lub nie) poprzednia ustawa o zagospodarowaniu
    (jeżeli taka była)
    nie chce mi się szukać..

    pzdr
    Paweł

  • 15. Data: 2004-10-24 09:03:19
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > Spokojnie troche znam ten temat od teori i praktyki i nie wygląda to tak
    > tragicznie. Jeżeli inwestycja jest pilna to raczej się na tym wychodzi do
    > przodu.

    Tez to znam ... od paru lat jezdze drogą z Wieliczki do Krakowa. Byl tam
    taki domek .... jego wlasciciela niedawno silą z niego wyciagneli. A na
    dodatek nakaz mieli zle wydany, bo wypisano na nim numer dzialki po
    podziale, a podzial zostal uchylony ...