  • 1. Data: 2004-10-22 17:21:56
    Temat: Wrocław poszukuję konkretnego prawnika od spraw pracy
    Od: "Anna" <a...@w...pl>

    Witam grupowiczów,

    może ktoś miał stycznosć z konkretnym prawnikiem, który zna sie na prawie
    pracy i w dodatku jest osiagalny we Wrocławiu?
    Chodzi o poradę przed pierwszą sprawą przeciw pracodawcy.

    będę wdzięczna za pomoc

    pozdrawiam

    Ania

  • 2. Data: 2004-10-22 20:55:20
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Anna* wrote in <news:clbfj3$pk5$1@news.dialog.net.pl> :

    > może ktoś miał stycznosć z konkretnym prawnikiem, który zna sie na prawie
    > pracy i w dodatku jest osiagalny we Wrocławiu?
    > Chodzi o poradę przed pierwszą sprawą przeciw pracodawcy.

    Sama też troche pogrzeb i poczytaj bo czasami trafisz na takiego... W
    moim przypadku na szczescie był po stronie przeciwnej - żenada. Aż
    przykro było patrzeć, nie wiedziałem czy się śmiać czy wyrzygać.

    --
    "Nie nadużyłem alkoholu. To tylko cały świat jest 3 kieliszki do
    tyłu." - Humprey Bogart

  • 3. Data: 2004-10-22 21:02:40
    Od: "Anna" <a...@w...pl>

    Użytkownik "_ValteR_" <s...@n...thx> napisał w wiadomości
    > *Anna* wrote in <news:clbfj3$pk5$1@news.dialog.net.pl> :
    >

    > Sama też troche pogrzeb i poczytaj bo czasami trafisz na takiego...

    Ha grzebanie u laika to jak spacer po ciemnym lesie. Człowiekowi wydaje się
    , że ma rację a tu sie okaże, ze jakiś kruk mnie dziobnie :o)

    > moim przypadku na szczescie był po stronie przeciwnej - żenada. Aż
    > przykro było patrzeć, nie wiedziałem czy się śmiać czy wyrzygać.

    Prawdę powiedziawszy to to co odpowiedziała firma jest lekko bełkotliwe,
    jednakże inaczej podchodzi do sprawy zwolniony pracownik znający realia
    swojej firmy a sędzia, który czasem przyłozy sie do roboty a czasem nie. Tak
    naprawdę szukam fachowego oka, które wie co można a co nie :o) Trzeba
    pamiętać, ze emocje czasem przesłaniają prawdę :o)

    pozdrawiam

    Ania