    From: "MW" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Działanie na szkode miasta przez członków rady miejskiej
    Date: Wed, 16 Jun 2010 12:54:32 +0000 (UTC)

    Jest sobie prywatna firma w formie prawnej spółki akcyjnej. Nazwijmy ja Firma SA
    Firma SA jest winna blisko 1 mln złotych miastu.
    Miasto zakłada spółkę akcyjną, nazwijmy ja Miasto SA.

    Spółka Miasto SA przejmuje od Firma SA cały jej majątek nie płacąc za niego
    ani jednej złotówki jednocześnie pozostawiając dług w stosunku do miasta.
    Spółka miejska zostaje sprzedana prywatnemu właścicielowi.

    Czy takie działanie można uznać jako działanie na szkodę miasta. Jeżeli tak to
    czy powinno się to zgłosić do prokuratury czy tez do organu nadrzędnego nad
    rada miasta (wojewody)
    Czy może prokuratura powinna się tym zająć z urzędu?

    -
    ==
    p,M