  • 1. Data: 2002-10-26 19:34:36
    Temat: Wirtualne Państwa
    Od: "Jan Mausch" <h...@N...gazeta.pl>

    Witam
    WIe ktoś co to są wirtualne państwa?? Należe do REpubliki Baridas prosze źle
    tego nie odebrać to nie jest nakłanianie to czegoś ale chciałbym by ktoś mi
    pomogł pisac prawa a możę nawet konstytucje zależy by kto była młoda osoba
    (dobrze sie z nimi można czasem dogadać:) sam mam tylko 15 lat ale polityka
    to jest dal pasja. mam pytnaie czy ktos może jest na prwie po prawie chce sie
    pobawić winternecie mieć miła przygodę poznac ludzi albo poprostu pomóc??
    prosze o odezwę zależy mi by doszłot o na mojego emaila h...@g...pl
    Jan "hidem" Mausch

  • 2. Data: 2002-10-26 20:40:31
    Temat: Re: Wirtualne Państwa
    Od: "Jan Mausch" <h...@g...pl>

    nawet nie trzeba na maila bo załapałem jak działa usenet możę być tutaj :-)