  • 1. Data: 2002-10-26 16:20:01
    Temat: Polsat2 pedofil na dobranockę
    Od: "Stryket" <s...@p...onet.SkasujTo.pl>

    właśnie (18:15) na Polsat 2 pedofil opowiada o swoich "upodobaniach"

    powiem tylko tak, ręce odpadają, bo na TV to już chyba nie ma silnych :(

    Stryket

  • 2. Data: 2002-10-26 18:18:22
    Temat: Re: Polsat2 pedofil na dobranockę
    Od: "Kaja" <f...@f...pl>

    On Sat, 26 Oct 2002 18:20:01 +0200, Stryket wrote:

    > właśnie (18:15) na Polsat 2 pedofil opowiada o swoich "upodobaniach"
    >
    > powiem tylko tak, ręce odpadają, bo na TV to już chyba nie ma silnych :(

    Dobranocka jest o godz.19:00 na I programie TV!
    Co Ty włączasz dzieciom na dobranoc? !

    --
    Kaja

  • 3. Data: 2002-10-26 19:31:20
    Od: "KIDprotect" <f...@k...pl>

    czy ktos to nagral? to wazne - jesli tak, mozemy skierowac sprawe do sadu i
    KRRiTV, bo w radzie na pewno tego nie wylapia.

    Pozdrawiam,
    Jakub Spiewak

    PS. Rzeczywiscie - rece opadaja

    --
    fundacja KIDPROTECT - swiat przyjazny dzieciom
    www.kidprotect.pl

  • 4. Data: 2002-10-27 09:40:16
    Od: "Stryket" <s...@p...onet.SkasujTo.pl>

    > czy ktos to nagral? to wazne - jesli tak, mozemy skierowac sprawe do sadu
    > KRRiTV, bo w radzie na pewno tego nie wylapia.
    niestety nie.
    A przy okazji program był powtarzany wieczorem, więc może i dziś go puszczą
    (niestety)

    Stryket

  • 5. Data: 2002-10-27 16:26:08
    Od: "KIDprotect" <f...@k...pl>

    jesli zlapiesz, pls, nagraj to, bo ja nie mam jak. jesli rzeczywiscie
    puscili cos takiego, to jako fundacja zlozymy oficjalna skarge do KRRiTV z
    zalaczona tasma.

    Pozdrowienia,
    Kuba

  • 6. Data: 2002-10-28 11:12:38
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KIDprotect" <f...@k...pl> napisał w wiadomości
    > jesli zlapiesz, pls, nagraj to, bo ja nie mam jak. jesli rzeczywiscie
    > puscili cos takiego, to jako fundacja zlozymy oficjalna skarge do KRRiTV z
    > zalaczona tasma.

    Co prawda nie oglądałem, ale może nie jest tak, jak myślisz. Może to po
    prostu jakis Pan, który opowiada i tyle? Nie można tracic całkowicie
    panowania nad sobą na samo słowo "pedofil". Przecież nie pokazywano chyba
    pedofilii ani do niej nie zachęcano a jeśli dzieciaki dowiedzą się, że sa
    tacy wujkowie, co im chcą zrobic krzywdę, to może będą ostrożniejsze?
    Taka ot reflaksja, bo jak mówiłem, nie oglądałem.

    pozdrawiam

    --
    Depi.

  • 7. Data: 2002-10-28 13:17:13
    Od: "Stryket" <s...@p...onet.SkasujTo.pl>

    > Co prawda nie oglądałem, ale może nie jest tak, jak myślisz. Może to po
    > prostu jakis Pan, który opowiada i tyle? Nie można tracic całkowicie
    pan opowiadał o zabaweie w lekarza, dotykaniu, współżyciu....

    > panowania nad sobą na samo słowo "pedofil". Przecież nie pokazywano chyba
    > pedofilii ani do niej nie zachęcano a jeśli dzieciaki dowiedzą się, że sa
    w programie brakowało kilku rzeczy, po piewsze wyraźnego potępienia, a po
    drugie co wynika z pierwszego nie ta pora

    > tacy wujkowie, co im chcą zrobic krzywdę, to może będą ostrożniejsze?
    z tego programu mogły się dowiedzieć, że to "całkiem normalne"

    > Taka ot reflaksja, bo jak mówiłem, nie oglądałem.
    nie masz czego żałować, po minucie oglądania miało się dość, a że nie było
    nic do oglądania to kanałując "góra dół" trafiłem na to ze 3 razy

    Stryket