  • 1. Data: 2004-03-30 18:13:48
    Temat: Dyscyplinarka za popełnione błędy
    Od: "Radek" <r...@p...onet.pl>

    Czy firma może mnie zwolnić dyscyplinarnie za popełnione w pracy błędy
    (nieświadome, wynikające ze zmęczenia). Błędy te nie były powodem
    jakichkolwiek strat finansowych.

  • 2. Data: 2004-03-30 18:47:29
    Temat: Re: Dyscyplinarka za popełnione błędy
    Od: "Jan Galazka" <j...@i...pl>

    > Czy firma może mnie zwolnić dyscyplinarnie za popełnione w pracy błędy
    > (nieświadome, wynikające ze zmęczenia). Błędy te nie były powodem
    > jakichkolwiek strat finansowych.
    Troche malo faktow podales. Pierwsza odpowiedz, jaka mi przyszla do glowy,
    to nie, ale diabel tkwi w szczegolach. Poza tym z punktu widzenia pracownika
    sytuacja moze wygladac mniej groznie niz z punktu widzenia pracodawcy. Tak
    wiec troche wiecej faktow prosimy :o)
    JG

  • 3. Data: 2004-03-30 19:21:43
    Od: "Radek" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jan Galazka" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    pracownika
    > sytuacja moze wygladac mniej groznie niz z punktu widzenia pracodawcy. Tak

    Zajmuję się liczeniem produkcji w firmie, liczę straty, robię to od
    niedawna, część moich błędów spowodowana jest błędami mojego poprzednika,
    dodatkowym faktem jest to że nikt dokładnie nie wiedział jak ma wyglądać ten
    raport (w jaki sposób ma być liczone zużycie materiałów). W kilku
    przypadkach gdy wyniki były niezadowalające po prostu je "podkoloryzowano" i
    w końcu sam się w tym pogubiłem bo jest tego naprawdę dużo

  • 4. Data: 2004-03-30 19:38:42
    Od: "Jan Galazka" <j...@i...pl>

> [...]
    > przypadkach gdy wyniki były niezadowalające po prostu je "podkoloryzowano"
    > w końcu sam się w tym pogubiłem bo jest tego naprawdę dużo

    "Podkoloryzowywanie" jak to okresliles, jest jak najbardziej powodem do
    zwolnienia dyscyplinarnego. Natomiast sytuacja, jaka opisujesz utwierdza
    mnie w przekonaniu, ze zwolnienia dyscyplinarnego byc nie powinno. Inna
    sprawa jest to, czy moga to byc przeslanki do zwolnienia w trybie zwyklym.
    To juz musi ocenic pracodawca.
    JG

  • 5. Data: 2004-03-30 19:46:31
    Od: "Bernard Wszoła" <b...@i...pl>

> [...]
    > sprawa jest to, czy moga to byc przeslanki do zwolnienia w trybie zwyklym.

    tego podkoloryzowania nie zacząłem ja tylko poprzednik i działo się to za
    wiedzą bezposredniego przełożonego

  • 6. Data: 2004-03-30 19:47:47
    Od: "Radek" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > sprawa jest to, czy moga to byc przeslanki do zwolnienia w trybie zwyklym.

    tego podkoloryzowania nie zacząłem ja tylko mój poprzednik i działo się to

  • 7. Data: 2004-03-30 21:13:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Radek" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > tego podkoloryzowania nie zacząłem ja tylko mój poprzednik i działo się
    > za
    > wiedzą bezposredniego przełożonego.

    To bym i tego przełożonego wywalił na miejscu pracodawcy. Jestem w stanie
    zrozumieć, że ktoś się pomylił. Ale jak celowo mnie okłamuje, to zaczyna
    być w firmie niebezpieczne. teraz podkoloryzowałeś, a następnym razem
    wpiszesz dane z sufitu.

  • 8. Data: 2004-03-31 07:05:51
    Od: "Jan Galazka" <j...@i...pl>

    > tego podkoloryzowania nie zacząłem ja tylko poprzednik i działo się to za
    > wiedzą bezposredniego przełożonego
    To mnie jeszcze bardziej utwierdziles, ze nie powinno byc zwolnienia
    dyscyplinarnego. I taka uwaga na marginesie: wykonanie czegos za wiedza i
    zgoda bezposredniego przelozonego wcale nie zwalnia z odpowiedzialnosci.
    JG