  • 1. Data: 2004-03-30 16:14:08
    Temat: PKD
    Od: "DawidPartyka" <s...@a...cdrinfo.pl>

    Witam
    Co mam wpisac w wpisie do ewidencji działalnosci aby mieć mniejwiecej taki
    punkt:
    - usługi w zakresie programów komputerowych na terenie
    kraju i zagranicą
    - Skup i sprzedaż detaliczna i hurtowa artykułów
    przemysłowych pochodzenia krajowego i zagranicznego
    - skup i sprzedaż komputerów i serwisowanie na terenie kraju
    i zagranicą

    Z gry thx za pomoc, szukałem w spisie pkd ale cos mi nie apsi bo niema ta
    nic o sprzedarzy za granicą.

    Pozdrawiam
    Dawid P.

  • 2. Data: 2004-03-30 18:44:57
    Temat: Re: PKD
    Od: "Jan Galazka" <j...@i...pl>

    > Z gry thx za pomoc, szukałem w spisie pkd ale cos mi nie apsi bo niema ta
    > nic o sprzedarzy za granicą.
    Bo dla PKD nie jest wazne, czy to jest sprzedaz w kraju, czy za granica, a
    wazne CO sie odbywa. W PKD nie ma pojec "import" i "eksport", bo dla
    klasyfikacji DZIALALNOSCI nie ma to najmniejszego znaczenia.
    JG

  • 3. Data: 2004-03-30 19:34:43
    Od: "DawidPartyka" <s...@a...cdrinfo.pl>

    >Bo dla PKD nie jest wazne, czy to jest sprzedaz w kraju, czy za granica, a
    > wazne CO sie odbywa. W PKD nie ma pojec "import" i "eksport", bo dla
    > klasyfikacji DZIALALNOSCI nie ma to najmniejszego znaczenia.

    Wielkie Dzieki za info:]
    Jeszcze mam jedno pytanko:
    Jak wpisać taki punkt:
    Sprzedaż artykółów przemysłowych pochodzenia krajowego i zagranicznego nie
    wymagających akcyzy. Jaki PKD?? Nie znalazłem w spisie identycznego ani
    nawet podobnego.

  • 4. Data: 2004-03-30 19:40:12
    Od: "Jan Galazka" <j...@i...pl>

    > Jeszcze mam jedno pytanko:
    > Jak wpisać taki punkt:
    > Sprzedaż artykółów przemysłowych pochodzenia krajowego i zagranicznego nie
    > wymagających akcyzy. Jaki PKD??
    A dlaczego nie wpiszesz czegos, co bedzie podobnoe do prowadzonej przez
    Ciebie dzialalnosci? Wcale nie musi to byc jeden punkt.
    JG

  • 5. Data: 2004-03-31 05:48:04
    Od: "DawidPartyka" <s...@a...cdrinfo.pl>

    > A dlaczego nie wpiszesz czegos, co bedzie podobnoe do prowadzonej przez
    > Ciebie dzialalnosci? Wcale nie musi to byc jeden punkt.

    Też to wpisze, tylko ze chce miec potem małe pole manewru w sprzedarzy. I
    chciał by miec potem mozliwosc sprzedarzy wszytkiego.

  • 6. Data: 2004-03-31 07:10:33
    Od: "Jan Galazka" <j...@i...pl>

    > Też to wpisze, tylko ze chce miec potem małe pole manewru w sprzedarzy. I
    > chciał by miec potem mozliwosc sprzedarzy wszytkiego.

    To wpisz wszyskie kody PKD dotyczace sprzedazy detalicznej i hurtowej i juz.
    Zawsze mozna wpisac wiecej dzialalnosci, niz sie rzeczywiscie prowadzi. To
    bardzo czesta praktyka. Tak jak pisalem wczesniej, nie ma znaczenia, czy te
    towary sa polskie, czy zagraniczne, czy sprzedajesz w Poslce, czy za
    granica. Przy okazji tylko jedna uwaga: ostatnio wydano nowe rozporzadzenie
    z PKD, wiec jesli bedziesz chcial wpisywac, to juz wedlug nowej
    klasyfikacji.
    JG