    From: "Radek" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dyscyplinarka za popełnione błędy
    Date: Tue, 30 Mar 2004 21:21:43 +0200

    Użytkownik "Jan Galazka" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:c4cff6$1ro$1@topaz.icpnet.pl...
    > Troche malo faktow podales. Pierwsza odpowiedz, jaka mi przyszla do glowy,
    > to nie, ale diabel tkwi w szczegolach. Poza tym z punktu widzenia
    pracownika
    > sytuacja moze wygladac mniej groznie niz z punktu widzenia pracodawcy. Tak
    > wiec troche wiecej faktow prosimy :o)
    > JG

    Zajmuję się liczeniem produkcji w firmie, liczę straty, robię to od
    niedawna, część moich błędów spowodowana jest błędami mojego poprzednika,
    dodatkowym faktem jest to że nikt dokładnie nie wiedział jak ma wyglądać ten
    raport (w jaki sposób ma być liczone zużycie materiałów). W kilku
    przypadkach gdy wyniki były niezadowalające po prostu je "podkoloryzowano" i
    w końcu sam się w tym pogubiłem bo jest tego naprawdę dużo