  • Data: 2004-09-21 10:36:12
    Temat: Drukowanie grafiki na zamówienie klienta a prawa autorskie
    Od: "Elvgreen" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Mam pytanie jak się ma sprawa praw autorski w przypadku gdy do drukarni
    przychodzi klient i zamawia wydrukowanie grafiki z dostarczonego pliku (ew.
    przysyła link z sieci skąd mogę ściągnąć grafikę), ale nie mam bladego
    pojęcia czy dysponuje prawami majątkowymi do tej grafiki?
    Mam obowiązek to sprawdzać?